اگر به دنبال طراحی بسته بندی در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی بسته بندی در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی بسته بندی در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

اهمیت طراحی بسته بندی:

ایا اهمیت طراحی و بسته بندی محصولات تجاری را میدانید؟ بسته بندی مهم ترین فاکتور در بازاریابی میباشد.
تولیدکنندگان در سرتاسر دنیا سالانه نزدیک به ۱۵۰ میلیارد برای بسته بندی خرج میکنند. بسیاری از بسته بندی ها کمک میکند تا کالا جذاب به نظر برسد،آسان تر مصرف شود و یا آن را از خطرات احتمالی حفظ میکند.اگر شما جزو خرده فروش هایی میباشید که هدف شما فروش محصولات فیزیکی است حتما تاثیر بسته بندی در موفقیت محصولات را دیده اید.
بسته بندی محصول بخش جدایی ناپذیری از هر تجربه فروش شده مخصوصا زمانی که بسیاری از تصمیم گیری های خرید صرفا بر اساس طراحی بسته بندی محصول گرفته می شود .بعنوان یک بازار یاب و سازنده ،بسته بندی جزو قسمت مهمی از تولید حساب میشود. نقش چاپ و بسته بندی در بازاریابی به شدت مهم میباشد و بسته بندی خوب اطلاعات را کامل و به بهترین نحو به خریدار منتقل می کند.

Vernica Jarski ، یکی از استاد های بازاریابی در یک بررسی نشان داد که زیبایی یک جعبه چگونه خریداران را تحت تاثیر قرار میدهد که چند مورد از نتایج ان در زیر بیان شده است:

  • ۵۲ درصد از خریداران اگر در جعبه جایزه باشد به احتمال خیلی زیاد دوباره محصول را خریداری میکنند
  • ۹۰ درصد پس از خرید، دوباره جعبه ها و کیسه ها را مورد استفاده قرار میدهند
  • تمرکز روی طراحی جعبه تا ۳۰ درصد مشتریانتان را افزایش می دهد
  • ۷۴ درصد مشتریان بین ۱۸-۲۵ سال ، عکس جعبه های خود را پس از خرید انلاین در فضای مجازی به اشتراک میگذارند

با این وجود هنوز تولید کنندگانی وجود دارند که به اندازه کافی روی بسته بندی خود تمرکز نمی کنند.

 

طراحی بسته بندی در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  طراحی بسته بندی در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات