اهمیت کارت ویزیت:

طراحی کارت ویزیت در کرج : از دیگر علت اهمیت کارت ویزیت این میباشد که وقتی کسی را ملاقات می‌کنید و مطمئن هستید می‌توانید او را به مشتری بالفعل تبدیل بکنید اولین قدم برای تاثیر گذاری هر چه بهتر ارائه کارت ویزیتی تاثیرگذار و به یاد ماندنی میباشد. توجه داشته باشید که بین افراد کارت‌های ویزیت مختلف و زیادی از شرکت‌های گوناگون رد و بدل می‌شود، برای اینکه کارت ویزیت شما بیشتر به چشم بیاید باید طراحی ویژه‌ای داشته باشد. امروزه حتی کسب و کارهای کوچک نیز کارت ویزیت اختصاصی خود را دارند ولی از آنجا که طراحی مناسبی ندارند، به راحتی فراموش می‌شوند و توجه زیادی را به خود جلب نمی‌کنند. به همین علت است که توصیه میکنیم برای تاثیرگذاری در ذهن مخاطب به فکر کارت ویزیتی باشید که متفاوت از بقیه باشد و بتواند برای مدت‌ها در ذهن مشتری باقی بماند و در عین حال

  • نام شما و کسب‌وکارتان را به نمایش بگذارد.
  • چشم‌اندازی از نحوه ارتباط شما را با مشتریان نمایش بدهد.
  • سبک و شخصیت کاری شما را نمایش دهد.

طراحی کارت ویزیت در کرج

کارت ویزیت، هویت بصری کسب و کار شماست:

کارت ویزیت شما بصورت بصری هویت کسب و کار شما را نشان میدهد. به کسب و کار شما چهره می بخشند و در یاد مخاطب میماند شما چه کسی میباشید و چه کاری انجام می‌دهید. ارائه کارت ویزیت به شیوه‌ی فیزیکی و چاپی نشان دهنده حس تعامل و ایجاد رابطه دوستانه با مشتری میباشد و اگر درست و موثر طراحی شود، پیام و ارزش کسب و کار شما را به مخاطب خاطر نشان میکند و نگرش مثبتی نزد مخاطبان نسبت به شما ایجاد می‌کند.

استفاده از QR کد در کارت ویزیت:

کد QR راه مناسبی برای انتقال سریع اطلاعات تماس مانند آدرس سایت میباشد و میتواند شخصیت حرفه ای به شرکت و طراحی کارت ویزیت شما بدهد. با ساخت Qr و گذاشتن اطلاعات در آن افراد میتوانند با اسکن کردن آن به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند. وقتی فضای زیادی در کارت ویزیت ندارید، میتوانید اطلاعات خود را در سایتتان بگذارید و سپس با بارکد دو بعدی آن را انتقال دهید.

طراحی کارت ویزیت در کرج

نظرات