موضوع این مقاله بهترین روش عکاسی از کالا برای فروشگاه‌های اینترنتی می باشد. امیدوارم پس از مطالعه این مقاله با بهترین روش عکاسی از کالا برای فروشگاه‌های اینترنتی آشنایی کاملی پیدا کنید.

در حال حاضر چگونگی ارائه و نشان دادن محصولات و اجناس و نحوه مارکتینگ آنان به شکل اینترنتی تاثیر فراوانی در  فروش کالاها خواهد داشت و به میزان ساخت و ایجاد محصولات عالی و استاندارد با اهمیت است. هر کسی که از کالاها و اجناس در فروشگاه‌های اینترنتی گذاشته می‌شود قادر است بر انتخاب مخاطبان و بینندگان موثر و کار ساز باشد. عکس‌های مورد نظر بایستی تا آن جایی که امکان دارد تجربه و وضعیت یک نگاه و رویت حقیقی و قابل لمس را منعکس سازد.

دقت نداشتن به ارائه و نشان دادن مطلوب و درست اجناس و محصولات قادر است موجب بی‌اعتنایی و عدم اطمینان خریداران و ولو در واقع خرید و فروش را راکد و تعطیل کند. بنابراین چگونگی عکاسی از کالا و محصولات و اجناس تاثیر فراوانی بر بینندگان و مشتریان خواهد داشت.

عكاسى از كالا :

عکاسی از کالا زیر مجموعه ای از عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی به حساب می آید .

عكاسى از کالا ها اهمیت زیادی برای فروش آن ها دارد و به اندازه تولید یک کالای با کیفیت ضروری می باشد .

تصویری از یک محصول که در فروشگاه ها ، وب سایت ها ، بیلبوردها یا مجلات قرار می گیرد ،می تواند بر تصمیم گیری خریدار تاثیرگذار باشد .

تصاویر باید تا حد امکان تجربه یک دید واقعی را برای بیننده به وجود آورند .

عدم توجه به عکاسی و نمایش مناسب و صحیح کالا ، می تواند سبب از بین رفتن اعتماد مشتری شود .به همین دلیل عکاسی از کالا اهمیت زیادی دارد .

در عکاسی از کالا عوامل متعددی وجود دارند تا عکس با کیفیت و تاثیرگذاری حاصل گردد .

آژانس تبلیغاتی مگ شو در کرج با خلق عکس هایی کاملاً حرفه ای در حیطه تبلیغات از کالا ها ،

توانسته است نظر تمامی مشتریان را جلب کند که این باعث پیشرفت و به دست آوردن تجربه های زیادی شده است .

ghf-1

نکات مهم عکاسی از کالا :

استفاده از دوربین خوب حرفه‌ای به منظور عکاسی از کالا :

تلاش نمایید از دوربین‌هایی بهره بگیرید که قدرت و مشخصه و تنظیم با دقت بزگ نمایی و عمق عکس‌ها را دارا باشند. دوربین‌های دیجیتالی یا دوربین‌های انعکاسی تک عدسی از  این مشخصه برخوردارند. در این دوربین‌ها عدسی را می‌توان تغییر داد و قادرید عکس‌های مختلف و گوناگونی را مهیا سازید. با وجود این که در حال حاضر به کمک گوشی‌های پیشرفته نیز می‌شود تصاویر مناسبی  را آماده نمایید. اما قطعا کیفیت یک دوربین حرفه ای دیجیتال را دارا نخواهد بود.

نحوه‌ی نور پردازی و عکس برداری از محصولات:

بهره گیری از نورهای عادی و دست نخورده به منظور عکاسی از کالا شماری از محصولات مطلوب می‌باشد ولی در محصولات و اجناسی که برخوردار از جزئیات فراوانی می‌باشند نورهای مصنوعی مناسب ترین انتخاب می‌باشند. منشا نور می‌بایست شکل منسجم و متوالی را دارا باشد چرا که نور منسجم و متوالی به عکس عمق می‌دهد.

بهره گیری از سه پایه در عکس برداری از محصولات: 

در عکس برداری از محصولات مشتریان و مخاطبان تصاویر تار و کدر را نمی‌پسندند و به آن‌ها توجهی ندارند. در صورتی که

در هنگام عکس برداری دوربین و دستان شما تکان بخورد تصویر مورد نظر تار و کدر خواهد شد. در صورتی که به یک چشم انداز و جهت گیری یکنواخت و منظم احتیاج دارید قطعاً

بایستی از سه پایه برای دوربین بهره بگیرید.

بک گراند در عکس برداری از محصولات: بک گراند تصاویر می‌بایست صاف و بدون اشکال باشد. محصول بایستی شاخص و چشمگیر به چشم آید. بنابراین نبایست به شکلی باشد که موجب گمراهی و منحرف شدن ذهن و نگاه مشتریان از محصول شود. مشتری بایستی قادر باشد به راحتی برآورد درستی از رنگ حقیقی ، سایز و ابعاد و اندازه روشنی محصول کسب نماید تا یکی از عظیم‌ترین معظل و مسائل شاپ‌های اینترنتی ” این آن کالا و محصولی نمی‌باشد که در تصویر کالا در اینترنت مشاهده کردم ” کاسته شود.

تر و تمیز بودن و مرتب بودن در عکس برداری از محصولات:

گرد و غبار محصولات و اجناس و یا دوربین تصاویر نامطلوبی را سبب می‌شود. حتماً پیش از عکس برداری به این نکته توجه نمایید و محصول و لنز دوربین عکاسی را تمیز نمایید.

عکس‌های عکاسی شده را اصلاح و ویراستاری نمایید:

با اصلاح و تصحیح عکس‌های عکاسی شده قادرید تصاویر عالی و درخوری را به نمایش بگذارید. بعضی مواقع یک کراپ کشیدن ، بالا بردن وضوح و روشنی و یا اصلاح و مرتب سازی عدم تطابق موثر و مفید واقع می‌گردد.

به پرسش‌ها جواب دهید:

مخاطبان و مشتریان توقع دارند عکس یک محصول به چه پرسش‌هایی جواب دهد؟ جواب این پرسش را در چگونگی عکس برداری لحاظ و به آن توجه لازم را داشته باشید. توجه نمایید که نباید موارد گفته شده در طریقه‌ی عکس برداری ، در زمان بارگذاری در این سایت‌ها ، معیوب و ناقص گردد.

در صورتی که به تاثیر و نفوذ عکاسی صنعتی و نقش مهمی که در متفاوت و برجسته شدن شاپ‌های اینترنتی شما از میان صدها فروشگاه دیگر تفاوت می‌دانید و به تمایز آشکار یک عکاسی  که به گونه‌ای آماتور و دستی صورت می‌گیرد با عکس برداری پیشرفته و تکنیکی آگاه هستید باید به منظور برخورداری از تصاویر عالی و اطمینان دهنده و متفاوت که عالی‌ترین معیار و مدرک ارزش و سندیت فروشگاه اینترنتی شما می‌شود .

عکاسی از کالا و محصولات در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله عکاسی تبلیغاتی و عکاسی از کالا در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات