تابلوسازی چیست؟

تابلوسازی در کرج

تابلوسازی یا به شکل بیلبورد در میادین و عبورگاه‌ها و بزرگراه‌ها و یا سردر محل کسب و کارها، یا برفراز پشت بام‌ها نصب می‌شود و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

تابلوسازی بعنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی در بین آحاد مردم به طرز چشم‌گیری توسعه و رواج یافته به گونه‌ای که تابلوسازی دیگر یک هزینه محسوب نمی‌شود بلکه بعنوان یک سرمایه‌گذاری برای کسب وکار شما به شمار می‌آید.

تابلو و تابلو سازي يكي از مهمترين ابزارها براي ديده شدن مي باشد. يك تابلو سر درب مغازه علاوه بر اينكه به ديده شدن و معرفي شما كمك خواهد كرد باعث خواهد شد در صورتي كه نكات مهم و اساسي در ساخت تابلو توسط تابلو ساز رعايت شود , يك تبليغ بسيار ويژه و مناسب براي شماست كه باعث هرچه بيشتر و بهتر ديده شدن شما مي شود.

تابلو هر چقدر کیفیت و زیبایی و نورپردازی بهتری داشته باشد تاثیرگذاری بیشتری در جذب مشتری خواهد داشت.

تابلوسازی در انواع مختلفی نظیر تابلوسازی چلنیوم، فلکسی، ال ای دی، فلز، نئون پلاستیک، لایت باکس و تلویزیون‌های شهری طراحی و پیاده‌سازی می‌شود هر کدام از آنها روند طراحی و پیاده‌سازی خاص خود را دارند.

پركاربردترين انواع تابلو ها عبارت اند از :

۱- تابلو هاي چلنيوم

۲- تابلوهاي پلاستيك

۳- تابلو هاي فلزي

۴- تابلوهاي رينگي

۵- تابلوهاي ال اي دي (LED) ثابت

۶- تابلوهاي ال اي دي (LED) روان

۷- تابلو هاي كوچك و راهنماي حكي

۸- تابلو هاي استيل

۹- تابلو سازي با لامپ هاي نئون

۱۰- تابلو سازي بنر

۱۱- تابلو سازي فلكس (بدون نور)

۱۲- تابلوسازي فلكس (نور از پشت)

۱۳- تابلوسازي بك لايت

تابلو برجسته چلنیوم به علت داشتن نورپردازی با رنگ‌های متفاوت و زیبا این روزها طرفداران بیشتری نسبت به دیگر نوع‌ها پیدا کرده.

تابلوسازی ماندگاری بیشتری نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی دارد و در برابر سرما، گرما، تابش خورشید و گرد و غبار مقاوم میباشد و خراب نمی‌شود و اگر شرایطی فراهم شود که مجبور به جابجایی و نقل مکان شوید می‌توان به راحتی آن را در مناطق مختلف جغرافیایی جابجا کرد.

جهت هماهنگی برای تابلوسازی در کرج با شرکت تبلیغاتی مگ شو در تماس باشید.

نظرات