اگر دنبال یک تیم با تجربه در زمینه ساخت انیمیشن در کرج هستید، حتی با ما در ارتباط باشید، مجموعه ما یک تیم کاملا حرفه ای در این زمینه گرد هم آورده تا بهترین خروجی را برای مشتری های عزیزمان در نظر بگیرد ، همچنین یک تیم تبلیغاتی در کنار انیماتور موجب خروجی بهتر کار میشود چرا که با همفکری و مشاوره تیم تبلیغات از جدیدترین متد و استراتژی های تبلیغاتی در کنار انیمیشن میتوان بهره برد

شاید برای شما سوال باشد که اصلا چرا باید انیمیشن بسازیم در ادامه به برخی نکات در این زمینه میپردازیم با ما همراه باشید.

نکات طلایی ساخت انیمیشن در کرج

  • دیالوگ های خود را چندین بار گوش کنید: بهتر است که در صحنه های مختلف حتی صدای انیمیشن را قطع کنید ببینید که حرکات انیمیشن با چیزی که قرار است در آن صحنه گفته شود سازگاری دارد؟
  • حفظ سادگی: مغز ما انسان ها پیچیده است ولی برای ساخت انیمیشن باید این پیچیدگی را در قالب یک سادگی نشان دهیم. تا می توانید صحنه ها و حرکت های انیمیشن را ساده طراحی کنید.
  • شخصیت های انیمیشن خود را بشناسید: برای خلق یک کاراکتر نباید فقط به یک طرح دستی ساده از آن بسنده کنید. بیش از ۱۰ طرح از تمام قد شخصیت های خود در حالت های مختلف بزنید تا کاملا روحیه او را درک کنید و در صحنه هایی که می سازید، این روحیه را بگنجانید.
  • شل نشان دادن موقع برخورد: وقتی شخصیت های شما به هم برخورد می کنند یا چیزی به آنها می خورد، باید کاراکتر را در حالت شل و ول نشان دهید.
  • مراحل ساخت انیمیشن را بلد باشید: ساخت انیمیشن در سه مرحله پیش تولید (تولید داستان انیمیشن، شخصیت و فکر اولیه)، تولید (شبیه سازی صحنه ها و شخصیت ها) و پس تولید (دادن جلوه های ویژه و اصلاحات نهایی) می باشد. نکته هم این است که اگر می خواهید تبدیل به یک انیمیشن کار حرفه ای شوید باید بتوانید داستان انیمیشن خود را بنویسید و شخصیت های جالبی طراحی کنید که این کار با کمی تجربه و دیدن نمونه های انیمیشن بدست می آید.
  • روش های جدید ساخت انیمیشن را بلد باشید: با افراد مختلف سرشناس در ساخت انیمیشن در ارتباط باشید و مدام از آنها سوال کنید

 

برای ساخت انیمیشن حرفه ای حتما سعی کنید از یک شرکت حرفه ای کمک بگیرید تا بهترین  را برای کسب کار خود خلق کنید

نظرات