ساک دستی تبلیغاتی یکی از پر کاربرد ترین اقلام تبلیغاتی می باشد، ساک دستی تبلیغاتی دارای انواع مختلفی از نظر نوع جنس می باشد که شامل ساک دستی پارچه ای، ساک پرسی، ساک دستی سوزنی ، ساک دستی برزنتی یا ساک دستی واتر و ساک دستی مقوایی و یا کاغذی می باشد.

در بین ساک دستی های تبلیغاتی پارچه ای اخیراً نوعی پارچه از جنس منسوج نبافته تولید می گردد که در بازار هدایای تبلیغاتی مرسوم گشته است که اصطلاحاً به آن سوزنی می گویند.
این ساک تبلیغاتی بدلیل قیمت مناسب و تنوع رنگ جایگاه ویژه ای نزد مشتریان پیدا کرده است. ساک دستی تبلیغاتی از جنس سوزنی را می توان بصورت دوخت ساده و یا کاست دار و دسته آن ها را می توان پانچ ساده یا موزی و یا با دسته بندی و لوپ تولید کرد.
ساک دستی تبلیغاتی

چرا استفاده از ساک دستی و ساک دستی تبلیغاتی لازم است ؟

با توجه به نوع فعالیت شما به احتمال خیلی زیاد برای بسته بندی یا حمل محصولات یا ارائه کاتالوگ یا اسناد به جهت حمل نیاز به یک بسته بندی یا ساک دستی اختصاصی خواهید داشت. ساک دستی شما می تواند از نوع ساک دستی کاغذی یا ساک دستی پارچه ای و یا ساک دستی پلاستیکی باشد.

استفاده از ساک دستی اختصاصی بجای طرح های عمومی

اگر برای پرستیژ سازمان یا شرکت یا خدمات خود ارزش قائل باشید و به نکات برندینگ توجه کنید کنید حتما قبل از استفاده از طرح های عمومی ساک دستی که در بازار خرید و فروش می شوند تمایل دارید که از طرح اختصاصی سازمان خود استفاده کنید. شما می توانید با توجه به نوع جنس ساک دستی خود از مدل های مختلف چاپ بهره ببرید.چاپ تمام رنگی روی ساک دستی کاغذی به صورت عکس امکان پذیر می باشد. چاپ روی ساک دستی پارچه ای به صورت سیلک و فلکسو تک رنگ یا ۴ رنگ تفکیکی امکان پذیر می باشد. چاپ بر روی ساک دستی پلاستیکی به صورت تصویر تمام رنگی امکان پذیر میباشد.

 

تفاوت ساک دستی کاغذی و ساک دستی پارچه ای

ساک دستی کاغذی با توجه به اینکه امکان انجام چاپ تمام رنگی را دارد باعث می شود طرح شما کامل چاپ شود. شما می توانید روی ساک دستی کاغذی طلاکوب – یوی موضعی برجسته – قالب برش اختصاصی را انجام دهید. در کل ساک دستی کاغذی به دلیل موارد ذکر شده حالت تجملاتی تری دارد و با ارزش تر خواهد بود. اما ساک دستی پارچه ای محدودیت هایی در چاپ دارد ولی ماندگاری بالاتری به نسبت ساک دستی تبلیغاتی کاغذی دارد. دفعات استفاده در ساک پارچه ای به مراتب بیشتر از ساک دستی کاغذی خواهد بود. ساک دستی پارچه ای به لحاظ قیمت نیز از ساک دستی کاغذی ارزان تر می باشد.

 

تحمل وزن در ساک دستی کاغذی و ساک دستی پارچه ای

ساک دستی تبلیغاتی کاغذی با توجه به ابعادش تحمل وزن ۳ تا ۵ کیلوگرم را دارد. اما ساک دستی پارچه ای با توجه به سایزش ۶ الی ۱۰ کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت.

 

حداقل تعداد سفارش در ساک دستی کاغذی و ساک دستی پارچه ای

در تولید ساک دستی تبلیغاتی کاغذی حداقل تیراژ ۱۰۰۰ عدد با طرح اختصاصی و چاپی شما باید رعایت شود. در تولید ساک دستی پارچه ای حداقل تیراژ ۲۰۰ عدد نیز امکان سفارش می باشد.

 

 

 

نظرات