اگر به دنبال طراحی ساک دستی در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی ساک دستی در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی ساک دستی در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

طراحی ساک دستی:

ساک دستی، علاوه بر کارایی بعنوان یک ابزار بسته‌بندی و حمل کالا، در بسیاری موارد بعنوان نوعی هدیه تبلیغاتی، توانسته جایگاه خوبی در عرصه ی تبلیغ و ترویج برند بازی نماید. علارغم قدمت نه چندان زیاد استفاده فراگیر از این کالا در سطح جامعه، تا کنون نام‌های متنوعی به آن اطلاق شده .

 

از قبیل «ساک دستی»، «ساک خرید»، «بگ شاپ (Bag Shop)»، «شاپینگ بگ (Shopping Bag)» و غیره. ساک دستی تبلیغاتی اغلب در موارد زیر کاربری میباشد:

شایان به ذکر است این کالا خودش به تنهایی در دست هر فرد می‌تواند نقش یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک را ایفا نماید که طبیعتاً نقش بسزایی را در پیشبرد اهداف سازمان یا شرکت شما بازی کند.

این کالا در حال حاضر در انواع جنس‌های کاغذی، پارچه‌ای و یا نایلونی تولید می‌شوند. ساک‌های دستی کاغذی با انواع کاغذ گلاسه، مقوای پشت طوسی و یا کرافت ساخته می‌شوند که دو نوع گلاسه و مقوای پشت طوسی به منظور استحکام بیشتر باید با سلفون روکش شوند.

علی رغم این که تصور می‌شود ساک دستی تبلیغاتی کاغذی، به علت جنس کاغذی آن، از دوام کمی برخوردار باشد، ولی تجربه ثابت کرده است، این محصول نه تنها داری استحکام بسیار زیادی بوده بلکه به علت داشتن روکش سلفونی توان و امکان حمل حتی تا ۱۰ کیلوگرم وزن را در برخی از ابعاد آن دارد.

البته اصولاً کارکرد این کالا، یک نوع کارکرد فانتزی در نظر گرفته شده است و برای چنین مقاصدی استعمال نمی‌شود. در هر حال ساک دستی کاغذی یکی از موثرترین روش‌های تبلیغاتی میباشد که می تواند، تاثیر شگرفی در اذهان مخاطبان گذاشته و نظر آنها را به اهداف مد نظر شما جلب نماید. در پایان با توجه به رسالت خود یاد آور می شویم با توجه به بالا بودن قیمت این نوع ساک نسبت به نوع نایلونی، پیش از هر اقدامی، با مشاور تبلیغاتی خود در این زمینه مشاوره نمایید. چه بسا با توجه به شغل و نوع مخاطبان شما این هزینه تاثیری در پیشبرد آرمان‌های شغلی شما نداشته باشند.

طراحی ساک دستی در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  طراحی ساک دستی در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات