اهمیت طراحی لوگو

طراحی لوگو در کرج : شما به عنوان صاحب یک کسب و کار باید پس از تایین هدف فعالیت کاری خود ،به دنبال شناسنامه‌ای برای معرفی و به ذهن سپاری برند خود باشید. مشتریان شما و مردم  باید  براحتی شما را بیاد بیاورند .اولین مرحله برند سازی ،طراحی یک لوگوی مناسب با موضوع یا مفهوم کار شماست.

همیشه اولین نگاه بیشترین تاثیر را در مشتری خواهد داشت. اینکه چقدر دید یک فرد درنگاه اول به لوگو شما مثبت باشد بزرگترین برگ برنده شما خواهد بود. لوگو درواقع چهره‌ی برند کاری شما میباشد؛ همانقدر که به ظاهر فردی و دکوراسیون محیط کار اهمیت میدهید ،لوگو نیز در ذهن کاربر تداعی وجهه شرکت شمارا دارد.

طراحی لوگو

به همین علت طراحی لوگو، جنبه ی استراتژی بازاریابی هر کسب و کار را تشکیل می دهد. لوگوها از طریق ارائه مفهوم یا موضوعی خاصی و یا با تایپوگرافی یک کلمه طراحی می‌شوند و هدف اصلی آن شناسایی و به یاد سپاری بهتر کسب وکار شما برای مشتری میباشد.

لوگوها مهم‌ترین عنصر بصری هویت هر برند می‌باشند. لوگوی شرکت‌ها، بر روی نوشت افزار، وبسایت، کارت های تجاری و آگهی های تبلیغاتی هر شرکت ظاهر می شوند؛ به همین علت لوگوهای خوب به شرکت ها، نهادها و سازمان ها در مسیر موفقیت کمک زیادی می کنند.

نکته ی مهم در این رابطه و خطایی که اکثرا مردم مرتکب میشوند این میباشد که شما هر چقدر که هنرمند و خلاق باشید نباید لوگوی برند خودتان را طراحی بکنید. طراحی لوگو، یک تخصص کاملا ویژه میباشد و باید به متخصص این کار سپرده شود. البته که می توانید نظرات و ایده های خود را با تیم طراحی لوگو در میان بگذارید اما هرگز شخصا اقدام به طراحی نکنید! صرف اندکی هزینه در این مرحله نقش مهمی در موفقیت برند شما در بازار خواهد داشت.

نکته ی قابل توجه دیگر، به مفهوم خود لوگو باز می گردد. بسیار دیده شده که برندهای موجود در بازار از لوگوهایی استفاده می کنند که در برقراری ارتباط با مشتری ناموفق میباشند. از تیم طراحی بیش تر از یک نمونه پیشنهادی را طلب کنید. پیشنهادات خود را ارائه کنید و در نهایت با تامل به لوگوی مناسب نزدیک شوید. در مرحله آزمون و خطا از نزدیکان کمک بگیرید چون پس از مدتی چشم شما به طرح های ارائه شده عادت می کند و از درک ایرادهای موجود در آن عاجز می شود. بیاد داشته باشید لوگو ویترین یک تجارت میباشد. هر چقدر مرتب و کامل آماده شود به همان میزان در جذب مشتریان موفق تر خواهید بود. باید همه گروه ها با سلیقه های مختلف را راضی کنید پس لوگو زبان ارتباط با مشتری میباشد.

یک لوگوی خوب و با مفهوم مرتبط میتواند کمک بسیاری به برندسازی شما بکند. لوگو ی شما شناخته شده تر شده و باعث شناخته‌تر شدن خود شما و برندتان میشود. در گروه هنری و تبلیغاتی مگشو استفاده از یک لوگوی مناسب بسیار حائز اهمیت است.

نظرات