اگر به دنبال طراحی لوگو در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی لوگو در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی لوگو در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

طراحی لوگو:

طراحی لوگو/

۱٫ طراحی لوگو: هویت برندتان را تعریف کنید:

لوگوی شما باید بتواند شخصیت برندتان را به مخاطبان انتقال بدهد؛ بدین منظور، ابتدا خودتان باید شخصیت خاصی برای برند خود قائل باشید. پس از درک عواملی که باعث خاص شدن و منحصربه‌ فرد بودن برند شما می‌شوند، بهتر و آسان‌تر می‌توانید انتخاب‌هایی داشته باشید که مکمل و تقویت ‌کننده آن عوامل هستند. برای تعریف هویت و شخصیت برند خود به سؤالاتی با مضامین زیر پاسخ بدهید:
• چرا این کسب‌وکار را راه انداختیم؟
• باورها و ارزش‌هایی که برای ما به ‌عنوان یک شرکت اهمیت دارند کدم‌اند؟
• عامل خاص بودن ما چیست؟
• اگر می‌توانستیم برندمان را در سه کلمه تعریف کنیم، آن سه کلمه چه می‌بود؟
• سه کلمه‌ای که می‌خواهیم مردم با آن‌ها ما را تعریف کنند چیست؟

طراحی لوگو

۲٫ ایده پردازی کنید:

دشوارترین مرحله فرآیند طراحی لوگو مرحله ایده پردازی میباشد. به‌منظور ایده پردازی، مراحل زیر را دنبال کنید:

– با طوفان مغزی (brainstorming) شروع کنید

به تصویر کشیده شدن ایده‌ها در قالب کلمه و متن می‌تواند به رشد آن‌ها و تسهیل فرآیند انتخاب بهترین گزینه‌ها کمک کند. در این راستا روش طوفان یا بارش مغزی روش مناسبی برای ملموس‌تر کردن آنچه که به دنبالش هستید خواهد بود.

 یک مود بورد درست کنید:

مود برد (mood board) یا تخته طراحی فکر می‌تواند الهام‌ بخش شما در کارهایتان باشد. بدین منظور یک تخته واقعی یا مجازی تهیه می‌کنید و هر تصویری که نظر شما را به خود جلب می‌کند را در آن قرار می‌دهید. با تکمیل هر چه بیشتر این تخته، سبک و سیاق چیزی که به دنبالش هستید بهتر مشخص خواهد شد.

نگاهی به رقبا بیندازید:

به لوگوهای رقبا نگاهی بیندازید و ببینید که کدام مؤلفه‌ها عملکرد مطلوبی داشته‌اند و چه مواردی جالب به نظر نمی‌رسند. به این فکر کنید که نقاط تمایز شما با آن کسب‌وکارها چیست و ببینید که چگونه می‌توانید آن تمایزات را در طراحی لوگوی شرکت نشان بدهید. تلاش کنید که تا می‌توانید نسبت به رقبا متفاوت به نظر برسید. مثلاً اگر همه از یک رنگ در طراحی لوگوهای خود استفاده می‌کنند شاید بهتر باشد که از چندین رنگ مختلف استفاده کنید تا متفاوت به نظر برسید؛ یا اگر لوگوی همه سبک و سیاق سنتی دارد، بد نیست که به فکر طراحی یک لوگوی مدرن باشید تا جلب‌توجه کنید.

طراحی لوگو :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  طراحی لوگو در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید . ۰۹۱۲۴۶۶۸۹۵۶

نظرات