اگر به دنبال طراحی هویت بصری در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی هویت بصری در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی هویت بصری در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

هویت بصری برند چیست؟

همانند هویت شخصیتی شما، که شما را منحصر به فرد می‌کند، هویت بصری برند هم چاشنی‌ای از کسب و کارتان است و شما را از هر شخص و یا شرکتی دیگری که در تجارت همنام شماست، جدا خواهد کرد. طراحی هویت بصری نیز چیزی است که به شرکت شما شکل می‌دهد. اما دقیقا هویت بصری چیست؟ و چگونه می‌توان یک هویت بصری بی نقص ساخت؟ چه چیزهایی باید برای آن طراحی کرد؟ و چگونه باید یک هویت بصری قوی ساخت که کسب و کار شما را به یک سطح بالاتر ببرد؟

هویت بصری چیست؟

قبل از شروع باید ابتدا به این سوال پاسخ داد : هویت بصری چیست؟

در اکثر مواقع برند، برندینگ و برند آیدنتیتی (هویت بصری) را یکی تلقی می‌کنند اما در واقع این تعاریف تفاوت زیادی با هم دارند:

برند شما درک دنیا از شرکت شماست.

برندینگ فعالیت تجاری شما است برای شکل‌دهی به برندتان.

هویت بصری مجموعه‌ای از تمام عناصر برند میباشد که شرکت شما ایجاد می‌کند تا تصویر مناسب خود را به مخاطب  نشان بدهد.

طراحی هویت بصری در کرج

طراحی هویت بصری در کرج

اما بیاید کمی عمیق‌تر شویم. تصور بکنید شما یک نوجوان دبیرستانی میباشید و دوست دارید زمانی که وارد کافه می‌شوید صاحب کافه بهترین میز کافه را به شما پیشنهاد دهد اما شما نمی‌توانید صاحب کافه و بقیه افراد حاضر در کافه را مجبور کنید که چنین تصویری از شما و خواسته شما داشته باشند. پس برای ارتقاء خود و نشان دادن هویت‌تان مجبورید چند کار انجام دهید:

از کتاب‌هایی که می‌خوانید شروع کنید. کتاب‌های شما الگوی خاص شخصیتی شما را می‌سازد، پس باید کتاب‌هایی را بخوانید که الگوی شخصیتی خوبی برای شما بسازند.

شاید شما بخواهید شخصیت خودتان را کمی تغییر دهید و متفاوت از همیشه به نظر برسید، بنابراین بطور مثال شما به یک کفش جدید نیاز دارید، باید مدل مو های‌تان را عوض کنید و یا عضو یک تیم حرفه‌ای ورزشی شوید و …

تمام این عناصر (کتاب، مدل مو، کفش جدید و عضویت در یک تیم حرفه ای ورزشی ) هویت بصری شما را می‌سازد.

هویت بصری برند شما چیزی است که مخاطبان شما در نگاه اول می‌بینند و بعد از دریافت محصول یا خدمت از شما هویت بصری‌تان را با محصول یا خدمتی که ارائه می‌دهید، مرتبط می‌کنند. محصول یا خدمت شما رابطه میان شما و مشتری را می‌سازد، باعث وفاداری مشتری می‌شود و سبب می‌گردد که مشتری‌تان برند شما را بفهمد.

طراحی هویت بصری در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  طراحی هویت بصری در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات