اهمیت استفاده از طراحی پست اینستاگرام:

طراحی پست اینستاگرام در کرج : همانگونه که می دانید امروزه اینستاگرام تبدیل به یکی از قطب های کسب و کار مجازی شده و بسیاری از افراد درآمد های هنگفتی از این راه کسب می کنند. اما باید به یک نکته اساسی دقت داشته باشیم و این که در ارائه پست، مخصوصا پست های تبلیغاتی، باید به ظاهر آنها بسیار اهمیت بدهیم چراکه هرچه ظاهر آنها زیبا و جذاب باشد مخاطب بیشتری نیز جذب پست های ما خواهد شد. در بسیاری از موارد دیده شده که محتوای پیج بسیار قوی بوده اما به دلیل عدم دقت و ظرافت پایین در طراحی پست ها، از بازدید کمی برخوردار شده است، به همین علت میباشد که داشتن یک قالب پست با کیفیت در کسب و کارهای مجازی کاربرد بسیار بالایی دارد.

قالب پست اینستاگرام به چه معنا است؟

قالب پست اینستاگرام به کاور های مخصوصی گفته میشود که طراحان این زمینه آنها را طراحی کرده و برای قرار دادن محتوا در آنها در اختیار صاحبان پیج ها قرار می دهند، گاهی برای ارائه این قالب ها پول دریافت می کنند و گاهی نیز به صورت رایگان عرضه میکنند. شرکت ها و سازمان ها طبق لوگو و محصولاتی که دارند رنگ بندی قالب های خود را انتخاب می کنند تا بطوری باشد که ارتباط مستقیمی با کسب و کارشان داشته باشد.

اما در واقع، قالب پست اینستاگرام نوعی از تم و یا قالب های آماده ای میباشد که توسط بهترین و خلاق ترین متخصصان طراحی گرافیک تولید شده است. این طراحان با استفاده از ابزار های گرافیکی همچون فتوشاپ یا ایلوستریتور و حتی افترافکت و پریمیر طرح های جالبی را با استفاده از اصول اولیه و ترکیب رنگ ها خلق نموده اند که شما می توانید بخشی از این طرح ها را رایگان و همچنین بخشی از آن را بصورت پولی دریافت کنید.

نظرات