اگر به دنبال طراحی پوستر علمی در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین کیفیت چاپ و طراحی پوستر علمی را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی پوستر علمی و همایش مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

خدمات طراحی پوستر

طراحی پوستر (به صورت کلی انواع تبلیغات) قدرتمند و تاثیر گذار نیازمند ایده پردازی قوی می باشد. ما پس از بررسی نیاز های مشتریان محترم اقدام به ایده پردازی کرده و سپس اقدام به طراحی پوستر می کنیم. یک پوستر موفق، ابتدا با یک ایده موفق شروع می شود.

نگاه ما به پوستر، نگاهی هنری و تبلیغاتی می باشد. در طراحی پوستر علمی و یا هر نوع دیگری از طراحی پوستر ، هر دو بخش برای متخصصین مگ شو دارای اهمیت است. همانطور که بخش تبلیغاتی، و محتوایی یک پوستر دارای اهمیت است، بخش زیبایی شناختی و هنری آن نیز دارای اهمیت و جایگاه ویژه ای می باشد. آن چیزی که شما از آژانس تبلیغاتی مگ شو به دست خواهید آورد، پوستری خلاق، به روز و نو، با ایده پردازی قدرتمند است.

 

چاپ و طراحی پوستر علمی در کرج

پوسترهای تبلیغاتی ساده و ارزان

پوستر تبلیغاتی ساده و ارزان مناسب افرادی است که نیازمند به پوستر هستند، اما توانایی مالی کمتر و زمان بسیار کوتاهی دارند. ما در گروه آژانس تبلیغاتی مگ شو، برای این عزیزان خدمات طراحی پوستر علمی، تبلیغاتی ساده و ارزان قیمت را فراهم آورده ایم، تا بتوانند با صرف هزینه کم تبلیغاتشان را انجام دهند.

 

پوستر علمی

طراحی پوستر های علمی مناسب دانشجویان و افرادی است که قصد ارائه تحقیقات خود به صورت پوستر را دارند. در ارائه این خدمات، با استفاده از قالب مورد نظر، پوستر طراحی و اجرا می شود.

 

پوستر همایش

پوستر های همایش مناسب برگذار کنندگان و شرکت کنندگان در همایش ها می باشد. برگذار کنندگان همایش جهت طراحی قالب پوسترهای همایش و شرکت کنندگان در همایش ها برای طراحی پوستر مربوط به خود می توانند از این خدمات استفاده کنند.

 

 

طراحی پوستر علمی در کرج و تهران

 

چگونگی طراحی پوستر علمی بی نقص برای ارائه در یک کنگره

فکر می کنید تا چه حد یک پوستر با طراحی خوب می تواند باعث جلب نظر دیگران شود؟ یا در داوری، طراحی مناسب چقدر نظر داوران را به خود جلب می کند؟ اگر موضوع پروژه شما خیلی جدید و کاربردی باشد و شما توانسته باشید مطالعه خود را به بهترین نحو انجام بدهید آیا همه چیز دیگر تمام شده است؟

نوشتن مقاله و یا خلاصه ای از آن و طراحی پوستر به شکل مناسب لازمه ی معرفی هر چه بهتر پروژه شماست که اگر این مرحله به خوبی انجام نشود، حتی اگر کار شما در سطح بالایی هم باشد توجه چندانی به آن نخواهد شد! یا به علت اینکه پوستر رو خوب طراحی نکردین،‌نمره طراحی را کسب نمیکنید و به همین راحتی از گرفتن جایزه ی برتر محروم میشوید.

در این قسمت با همکاری تمامی نویسندگان سعی خواهد شد نکاتی را که در طراحی یک پوستر باید رعایت شود، مورد بررسی قرار دهیم…

قدم اول انتخاب نرم افزار مناسب برای طراحی پوستر می‌باشد، راحت‌ترین و در دسترس‌ترین نرم‌افزار برای این کار پاورپوینت است. در نرم‌افزار  پاورپوینت روی زبانه Design کلیک کنید. روی دکمه Page Setup کلیک کنید و سایز پوستر را انتخاب کنید. معمولا پوسترها را به صورت Portrait طراحی می‌کنند.

۱. سایز پوستر: این معیار جزء پیش فرض‌ها و قوانین کنگره‌های مختلف است و بسته به اعلام آنها معمولا ۱۰۰*۷۰ و ۶۰*۹۰ و سایز های در همین حدود تعیین می شود(پس قبل از شروع به طراحی حتما یک سر به سایت کنگره بزنید و  از اندازه پیش‌فرض کنگره‌ای که می‌خواهید شرکت کنید مطلع شوید)

۲. کاغذ: بهترین کاغذ برای چاپ پوستر کاغذ کوتد (coated) است چون در این کاغذ ها جوهر بهتر نمایان می شود و بیشتر از کاغذ معمولی به خود رنگ میگیرد، توصیه می شود پوستر خود را لمینیت کنید چون پوستر بدون لمینیت در حمل و نقل صدمه میبیند و کدر می شود و… در ضمن باعث جذاب تر شدن طراحی پوستر علمی شما می شود و نظر داوران را به سوی خود جذب می کند. برای لمینیت هم معمولا لمینیت مات بهتر است ولی نظر ما این است که بستگی به محیطی دارد که پوستر در آنجا نصب میشود اگر محیط بسته باشد م  لمینیت براق ر بیشتر می پسندیم، چون میشود با ماژیک وایت برد روی آن نوشت(هنگام ارائه پوستر) و بعد آنرا پاک کرد ولی حتما در نظر داشته باشید که اگر نور مستقیم در محل ارائه پوسترتان باشد، لمینیت شفاف از وضوح پوستر کم میکند چون نور رو برمیگرداند…

پس یکی از مزایای لمینیت کردن همانطور که در بالا اشاره شد اینه که پوستر در حین حمل و نقل چروک نمیشود، اتفاقی که اگه پوستر لمینیت نشده باشد براحتی رخ میدهد و حتی امکان پاره شدن قسمتی از پوستر هم هست، چیزهایی که باعث کم‌شدن نمره در طراحی میشود.

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مَگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله طراحی پوستر علمی در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات