آژانس تبلیغاتی مَگ شو با ارائه خدمات تبلیغاتی از جمله عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی در کرج آماده ی خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

در این آموزش عکاسی از مواد غذایی یا عکاسی از غذا ها (food photography) به سوال «چگونه با حداقل تجهیزات عکس های عالی از مواد غذایی بگیریم» پاسخ می دهیم. همچنین روی نمونه عکس های مواد غذایی مشخصات عکس (اطلاعات نوردهی) یا تنظیمات دوربین نوشته شده است. همه ما می دانیم که کار عکاسی می تواند گران قیمت باشد، اما شما مجبور نیستید از همان ابتدا مستقیما به سراغ مرحله خرید لوازم و تجهیزات گران قیمت بروید. شما می توانید همانطور که در حین یادگیری هستید، با حداقل تجهیزات عکس های عالی و حرفه ای بگیرید. این آموزش عکاسی، می تواند برای علاقه مندان به یادگیری نورپردازی نیز مفید باشد .

 

عکاسی صنعتی در کرج

استفاده از مقوای رنگی یا کاغذ دیواری ارزان قیمت برای خلق عکس های تبلیغاتی حرفه ای :

رنگ و نوع پس زمینه ای که برای سوژه خود انتخاب می کنیم، در نتیجه نهایی عکس تاثیر زیادی می گذارد. امروز هم می خواهم یک روش به صرفه اقتصادی و سریع را برای ایجاد پس زمینه به شما معرفی کنم: استفاده از کاغذ دیواری ارزان یا مقوای رنگی برای عکاسی تبلیغاتی (Commercial photography). اگر قصد عکاسی از محصولی همچون عینک را دارید،

 

 

ثبت عکسهای سرعت بالا با نوردهی چندگانه – با کمترین تجهیزات

همه شما حتما تبلیغات این چنینی برای نوشیدنی را دیده اید: عکس یک قوطی نوشیدنی که حجمی از آب در اطراف آن پاشیده می شود. این روزها، استفاده از این عکس ها برای تبلیغ نوشیدنی ها بسیار رایج شده است. دیدن این عکس ها باعث شد تا من هم نحوه ایجاد آنها را امتحان کنم و در این مطلب نحوه ثبت چنین عکسهایی را با شما در میان بگذارم.

 

 

عکاسی تبلیغاتی در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله عکاسی تبلیغاتی در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات