آژانس تبلیغاتی مگ شو اماده ی خدمات رسانی تبلیغاتی از جمله  عکاسی دکوراتیو در کرج  به شما عزیزان می باشد . جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .جهت اطلاعات بیشتر دررابطه با تیزر تبلیغاتی برای شما مقاله زیر را تهیه دیدیه ایم تا در مورد عکاسی دکوراتیو بشتر بدانید .

عکاسی دکوراتیو ( DECORATIVE )

در عکاسی دکوراتیو عکاس تلاش میکند که با استفاده از فضاسازی و نورپردازی صحیح، محصول را به نمایش گذاشته و آن را به گونه ای به تصویر بکشد که هم اصول تبلیغاتی در آن رعایت شود (اصولی مانند نمایش برند روی محصول ، نوع و جهت بسته بندی ها و…) و هم بر قدرت جاذبه ی تصویر بیفزاید. عکاسی دکوراتیو با تحریک ذوق و هیجان مخاطب به او کمک میکند تا خود را کنار آن محصول تصور کند. گاهی کنار سفره ای رنگین و گاه در تاریخ سفر میکند و خود را در انبار خشکبارها و ادویه های خوش مزه و خوش بو تصور میکند.
در عکاسی دکوراتیو ، به خصوصیات پنهان و آشکار محصول بعدی خاص داده میشود به صورتی که عکس حس نشاط و شادی ، سختی و استحکام و گاه حسی مرموز را به بیننده القا میکند.
یک شکلات را تصور کنید. به چند طریق میتوان آن را به نمایش گذاشت؟ میتوان آن را در یک زمینه سفید عکاسی کرد و یا میتوانیم آنها را در بشقابی ریخته و در همان زمینه سفید عکاسی کرد و نیز راهی دیگر را امتحان کنیم ، شکلات ها را در ظرفی گذاشته روی یک میز چوبی و استکانی چای و نوری که از پنجره به این تصویر میتابد و یک عصر بهاری را برای ما به تصویر میکشد. کدام عکس بیشترین بازده را خواهد داشت؟ تصمیم با ذهن و سلیقه شماست.
عکاسی دکوراتیو( DECORATIVE ) بخشی از عکاسی تبلیغاتی است که در آن عکاس بر اساس ایده ای که در ذهن خود میپروراند با فضاسازی مناسب با تجهیزات عکاسی و وسایل مورد استفاده در عکس و نورپردازی اصولی اقدام به عکاسی از محصول مینماید.
یک عکس دکوراتیو می بایست فارغ از رعایت اصول تکنیکی، با حس زیبایی شناختی مخاطب بازی کرده و عکسی گرم و زیبا را در ذهن او ماندگار کند.

 

 

عکاسی تبلیغاتی در کرج

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله عکاسی تبلیغاتی دکوراتیو در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات