اگر به دنبال عکاسی صنعتی در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین و عالی ترین تجربه عکاسی صنعتی در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد عکاسی صنعتی در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

 

۱ برای عکاسی صنعتی حتما دستیار داشته باشید:

شاید داشتن دستیار در خیلی از حرفه ها آنچنان مهم نباشه ، اما در کار عکاسی بی نهایت مهمه که شما یک دستیار با خودتون همراه داشته باشید . در واقع عکاسی کردن به تنهایی خیلی سخت تر از چیزی هست که فکر میکنید .

۲ حتما از tethering استفاده کنید :

یک عکاس خیلی حرفه‌ای هر زمان که بتونه از tethering استفاده می‌کنه . tethering یعنی وصل کردن دوربین به لپتاپ به طوری که هر عکسی که شما میگیرید مستقیما به لپتاپ منتقل میشه و اونجا میتونید عکس رو ببینید . این کار علاوه بر اینکه نیاز شما رو به کارت حافظه رفع می‌کنه (چون عکس‌ها روی لپ‌تاپ ذخیره میشن نه رم دوربین) این قابلیت رو ایجاد می‌کنه که به راحتی هر عکس رو بعد از گرفتن بررسی نیز بکنید.

۳ نورپردازی ۹۰ درصد ماجراست:

اگر در ورکشاپ‌ها و کلاس ها شرکت کرده باشید بدون شک این جمله رو بارها شنیدین که : نورپردازی ۹۰ درصد عکاسی رو تشکیل میده .
در واقع در عکاسی ، ما با نورها سروکار داریم . مخصوصا در عکاسی تبلیغاتی یا همون عکاسی صنعتی که فاصله‌ی یک عکس خوب و حرفه‌ای با یک عکس بی‌کیفیت ، یک خطای ساده و کوچک در نورپردازی هست .

۴ اخلاق حرفه‌ای و سوپر حرفه‌ای در عکاسی تبلیغاتی:

شاید این قسمت از مقاله کمی حالت خودمونی تر پیدا کنه . اما اشکالی نداره . چون این نکته به قدری مهم هست که فاصله‌ی عکاسی موفق و شکست در عکاسی محسوب میشه.حتما با افرادی سروکار داشتید که همیشه دوست دارن حرف حرف خودشون باشه . افرادی که همه جا باید رییس بازی در بیارن . و هیچ نظری رو از جانب دیگران تحمل نمی‌کنن . همه‌ی ما متاسفانه در بین کسایی که میشناسیم و باهاشون کار میکنیم این مدل افراد رو می‌بینیم .

۵ بحث مالی در عکاسی صنعتی:

درسته که عکاسی صنعتی یا همون عکاسی تبلیغاتی در عین چالش‌ها و سختی هایی که داره ، یک حرفه‌ی سراسر مفرح و مهیجه ؛ اما این شغل شماست و شما از این راه کسب درآمد می‌کنید . پس خیلی مهمه که در مورد مسایل مالی کمی تعارف رو کنار بذارید و مثل تمام بیزینس‌ های دیگه حد و مرز هایی برای خودتون داشته باشید . یا به قول خارجی ها : business is business .

۶ فایل PSD و RAW برای شماست:

حتما به این نکته توجه داشته باشید که قانونا فایل PSD هر عکس و فایل خام عکس ها (RAW) معلق به عکاس هستش و مشتری نمی‌تونه اونها رو مطالبه کنه . در واقع شما تنها چیزی که باید به مشتری تحویل بدید چند تا عکس JPG ، PNG یا TIFF  هست . و اگر مشتری از شما درخواست کرد فایل های کار خودتون رو هم بهش تحویل بدید ، این یک خواسته‌ی غیر قانونی و نادرست محسوب میشه .

۷ روی خستگی فیزیکی حساب کنید:

از نظر خیلی از مردم عکاسی صنعتی یا به طور کلی تر ، عکاسی یعنی فقط فشار دادن یک دکمه و گرفتن عکس . اما فقط کافیه یک روز عکاسی کنید تا خلاف این امر کاملا بهتون ثابت بشه . عکاسی علاوه برا اینکه از نظر فکری نیاز به خلاقیت داره ، از نظر فیزیکی هم شرایط خاصی رو می‌طلبه .

۸ باتری به اندازه‌ی کافی:

یک شوتینگ تبلیغاتی معمولی بین ۴ تا ۱۰ ساعت طول میکشه . طبعا یک بار شارژ دوربین شما نمیتونه این مقدار زمانی رو ساپورت کنه . بنابراین حتما یا شارژر دوربینتون رو همراه داشته باشید تا توی زمان های استراحت ، ولو چند دقیقه هم که شده ،باتری دوربینتون رو دوباره شارژ کنید .

۹ تمیز کردن سوژه ها در عکاسی صنعتی:

این نکته بی‌نهایت مهمه که وسایل و کالاهایی رو که قراره ازشون عکس بگیرین رو حتما تا جایی که می‌تونین تمیز کنین . بر حسب تجربه‌ای که در کار کردن با فتوشاپ دارم اینو میگم که اگر آثار چربی و کثیفی روی سوژه‌ی شما باشه کار پر چالشی رو برای درست کردنش در فتوشاپ خواهید داشت .پس بهتره با چند ثانیه وقت بیشتر سر صحنه‌ی شوتینگ ، خودتون رو شر ادیت های اضافه خلاص کنید .

۱۰ عکاسی تبلیغاتی و معجزه‌ی ادیت:

بسیار زیاد بودن از هنرجوهای من که وقتی عکس های تبلیغاتی روی بروشورها و مجلات و بنرها و بیلبورد های توی خیابون  رو می‌دیدن دوست داشتن عین همون عکس ها رو بگیرن .

عکاسی صنعتی در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله عکاسی صنعتی در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

div>

نظرات