اگر به دنبال عکاسی طلا در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه عکاسی طلا در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد عکاسی طلا در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

۱_ تجهیزات مناسب برای عکاسی طلا:

شما برای گرفتن یک عکس بسیار خوب نیازی به تجهیزات پیچیده ندارید. می توانید از نور پنجره و یک رفلکتور کوچک برای شروع استفاده بکنید.

۲_ انتخاب دوربین مناسب برای عکاسی جواهرات:

دوربین‌های کامپکت ( Compact ) با توجه به سنسور‌های کوچکی که دارند، در عکاسی ماکرو عملکرد قابل قبولی دارند. بنابراین اگر می‌توانید بصورت دستی تنظیمات نوردهی آن را تنظیم کنید، چراکه این دوربین ها گزینه مناسبی برای عکاسی از جواهرات میباشند. گرفتن این عکس‌ها با دوربین های DSLR ساده‌تر است، اما برای عکاسی جواهرات احتیاج بهلنز ماکرو دارید.

۳_ نور:

مهم‌ترین قسمت عکاسی از جواهرات، نور میباشد. سایه‌های تیره ( مثل سایه‌ای که توسط فلاش دوربین  تولید می‌شوند) می‌توانند به راحتی ظرافت جواهرات را از بین ببرند و با ایجاد کنتراست بالا از زیبایی تصویر نهایی بکاهند. به همین علت این موضوع اهمیت ویژه‌ای دارد که هنگام نوردهی به تصویر، از همه جهات نورپردازی شود.

۴_ تنظیم دوربین:

سه پایه یکی از ضروری‌ترین تجهیزات عکاسی از جواهرات به‌شمار می‌آید. با توجه به این‌که در عکاسی جواهرات فاصله دوربین و جسم کم است، با کوچک‌ترین لرزشی تصویر نهایی تار می‌شود.

۵_ فوکوس مناسب:

از حالت فوکوس نقطه ای دوربین خود استفاده بکنید (فوکوس دستی بهتر میباشد).

حالت فوکوس را به روی مهمترین بخش جواهرات بگذارید، مثل سنگ‌های روی حلقه یا عقربه های روی ساعت و …

۶_ تنظیم دیافراگم :

اندازه ی دیافراگم به نوع عکاسی شما بستگی دارد. اگر می‌خواهید همه‌ی جواهرات در کادربندی قرار بگیرند، از دیافراگم بسته استفاده بکنید. اگر بخواهید فقط از بخشی از جواهرات عکاسی کنید، بهتر میباشد از دیافراگم باز استفاده بکنید.

۷_ زمان قرار گرفتن در معرض نور :

اگر دوربین شما در حالت اتوماتیک باشد، سعی در کاهش زمان نوردهی برای جبران تاریکی پس زمینه جواهرات خواهد کرد.

عکاسی طلا در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  عکاسی طلا در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات