قابل فهم‌ترین بخش کسب‌‌وکار شما کدام بخش است؟

طراحی لوگو | بهش فکر کن، برخی از بزرگ‌‌ترین و محبوب‌ترین برندهای دنیا لوگوی نمادین دارند، که در سرتاسر جهان شناخته شده هستند .

لوگوی M زرد رنگ McDonald’s ’، لوگوی Apple، نماد پرنده آبی Twitter و همینطور متن قرمز و سفید  Coca Cola’s، همگی مثال‌هایی هستند که در آن لوگو فوراً قابل‌ شناسایی است .

حتی اگر شما هرگز مشتری آنها  نباشید، شکی نیست که تشخیص می‌دهید لوگو مربوط به چه برندی است.

لوگو بخش مهمی از طراحی بصری هویت و همچنین یکی از مهم‌ترین عناصر هویت برند شما است، پس داشتن لوگوی مناسب و مخصوص به برند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می باشد.

در هر کسب‌ وکاری مهم‌ترین سرمایه زمان است. سفارش طراحی به یک فرد متخصص برای ایجاد یک لوگوی حرفه ای برای نشان دادن برند شما، می‌تواند به‌معنی تفاوت بین موفقیت تدریجی و موفقیت

سریع باشد.

طراحی لوگومزایای طراحی لوگو حرفه‌ای چیست ؟

شش دلیل مهم برای اینکه باید روی طراحی لوگوی حرفه‌ای سرمایه‌گذاری کنید:

  1. تاثیر اولیه‌ی لوگوی حرفه‌ای بر مخاطب بسیار مطلوب است.
  2. با در نظر گرفتن مفهوم و استراتژی‌های ارتباطی برند، طراحی می‌شود.
  3. به کسب‌وکار شما هویت می‌دهد و ساختن برند شما را ساده می‌کند.
  4. تصویری حرفه ای از برندتان برای مخاطب مجسم می‌کند.
  5. درکارکردهای متفاوت فرمت مناسبی ارائه می‌کند.
  6. لوگوی مناسب و حرفه‌ای هزینه‌ی طراحی خود را برمی‌گرداند.

 

لوگوی حرفه‌ای تاثیر اولیه‌ی فوق‌العاده‌ای می‌بخشد.

 

صاحبان برندها می‌گویند مشتریان در برخورد ابتدایی با برند شما، در ۳ ثانیه اول رویارویی، تصمیمشان را می‌گیرند. اغلب اوقات، لوگو و نام شرکت اولین چیزی است که آن‌ها می‌بینند، بنابراین در بیشتر مواقع در وهله‌ی اول، داشتن لوگوی حرفه‌ای برای جلب مشتری بالقوه کافی است.

رنگ، فونت، اندازه و سبک طراحی لوگو چیزهای زیادی در مورد یک کسب ‌وکار می‌گوید، بنابراین شما باید مطمئن شوید که به‌درستی برند خود را به مشتری معرفی کنید. این‌ که چه هستید و چه چیزی ارائه می‌دهید، در لوگوی شما به‌تصویر کشیده می‌شود؛ از این‌رو است که سفارش طراحی لوگو به یک متخصص مهم است .

متخصص طراحی لوگو، پیام‌های کلیدی کسب‌ وکار شما را دریافت و آن‌ها را به یک آیکون تصویری تبدیل می‌کند. این نشان بصری طراحی‌شده، توجه افراد را جلب و هویت برندتان را بیان می‌کند. از آنجا که تاثیر اولیه در دنیای کسب‌وکار بسیار مهم است، با کمک طراحی لوگوی حرفه‌ای می‌توانید این تأثیر اولیه را ایجاد کنید.

طراحی لوگو مبتنی بر مفهوم و استراتژی ارتباطی برند با مخاطب است.

اگر شما طراح نیستید، احتمال کمی وجود دارد که به‌صورت اتفاقی لوگویی شبیه به تیک نایکی خلق کنید؛ طوری‌که در میان مردم محبوب شود. حتی اگر هزاربار تلاش کنید، اما اصول حرفه‌ای طراحی لوگو را ندانید، درنهایت از طرح نهایی هرگز راضی نخواهید بود. سعی کنید طراحان مستقل یا آژانس‌های تبلیغاتی حرفه‌ای را که نمونه کارهای مناسب و تاثیر گذاری در این حوزه دارند، انتخاب کنید. طراحی لوگوی حرفه‌ای توسط طراح باسابقه که نمونه کارهای موفقی دارد، می‌تواند باعث موفقیت برند شما نیز شود.

یک لوگوی حرفه‌ای ایجاد هویت برندتان را ساده‌تر می‌کند.

طراحی یک لوگوی خوب برای هر کسب‌وکاری ضروری است. زیرا لوگو قدم اول برای ساخت یک برند بزرگ‌تر است.

به یاد داشته باشید که لوگوی شما برند شما نیست، لوگو و برند دو مفهوم جداگانه هستند. اما داشتن لوگوی مناسب نقش پررنگی در ایجاد هویت برند بازی می‌کند و اغلب به یک تصویر نمادین از برند تبدیل می‌شود؛ به‌گونه‌ای که افراد، هویت کسب‌وکار را به‌سادگی درک می کنند.

البته همه‌ی جنبه‌های برندینگ باید یکپارچه باشد، اما اگر شما یک نام مناسب و یک لوگوی حرفه‌ای داشته باشید، می‌توانید به‌سمت خلق یک ادبیات مناسب برند، یک حضور موثر در وب و حتی یک خط مشی گرافیکی اختصاصی متعلق به سازمانتان پیش بروید.

اگر کسب‌وکار لوگوی مناسب داشته باشد، همه چیز را در سازمان با هم پیوند می‌دهد. به‌این‌ترتیب در ساختن جنبه‌های دیگر برندینگتان نیز موفق خواهید بود.

لوگو تصویری حرفه ای از برندتان برای مخاطب مجسم می‌کند.

آژانس‌های طراحی لوگوی حرفه‌ای به استخدام طراحان آموزش‌دیده و متفکران خلاق می‌پردازند، که در گرفتن مفهوم و تبدیل آن به فرم بصری بهترین هستند.

نتیجه این است که حرفه‌ای به‌نظررسیدن نشان تجاری شما تضمین شده ‌است. همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، سبک‌های زیادی در طراحی لوگو وجود دارند. طراحان می‌توانند توصیه کنند که چه چیزی برای اهداف کسب‌وکار شما مناسب است.

اگر شما یک طراح نیستید، اما گاهی با نرم‌افزارهای تغییر عکس یا نرم‌افزار طراحی گرافیک کار کرده‌اید، می‌دانید که طراحی هوشمندانه و حرفه‌ای آنقدرها هم که به‌نظر می‌رسد، کار آسانی نیست.

درصورتی‌که لوگوی شما به‌طور مؤثری طراحی شده‌ باشد، رنگ‌های کلیدی، فونت‌های انتخاب‌شده و سبک کلی برند شما را در یک تصویر فوری و ساده منعکس خواهد کرد تا بتوانید از آن در هر جایی که تیم بازاریابی شما به آن فکر می‌کند، استفاده کنید.

شما می‌توانید از لوگوی حرفه‌ای خود برای بازاریابی برند خود در تمام رسانه‌ها استفاده کنید.

هم‌زمان با رشد کسب‌وکارتان، احتمالاً می‌خواهید برند خود را از طریق رسانه‌های مختلف معرفی کنید. این می‌تواند شامل همه چیز، از مطالب چاپی گرفته تا محتوای آنلاین، از رویدادهای تجاری و نمایشگاه‌ها گرفته تا هدایای رایگان سازمانتان باشد.

همانطور که پیشرفت می‌کنید ، متوجه خواهید شد که بسیاری از آژانس‌های خلاق و شرکت‌های چاپ  در نوع فایل هایی که میتوانند استفاده کنند بسیار دقیق هستند.

آنها ممکن است از شما درخواست فایل های با فرمت هایی خاص مانند png . psd. Ai , …   کنند. چون نیازمندی های رنگی آنها بسیار دقیق است .

شما حتی ممکن است به اندازه‌های متفاوتی از لوگوی خود نیاز داشته باشد بنابراین لوگوی شما باید  تبدیل وتطبیق در اندازه و فرمت های را مختلف باشد.

برخی از شرکت‌های کوچک و نو پا هر گاه که به لوگوی برندشان نیاز دارند در لوگوی سازمانشان تغییراتی ایجاد می کنند که این رفتار  کاملا غیر حرفه ای ست ،اما با یک لوگوی حرفه‌ای ، شما یک تصویر نمادین یا سفارشی سازی شده  خواهید داشت که می‌توانید از آن برای تبلیغ برند خود در هر سطحی استفاده کنید و لوگویی  با فرمت صحیح و وضوح بالا را میتوان در هر رسانه ای استفاده کرد.

لوگوی مناسب و حرفه‌ای هزینه ی طراحی خود را بازمی‌گرداند.

استخدام یک طراح حرفه‌ای ممکن است به‌نظر یک هزینه غیرضروری به‌نظر برسد، به‌خصوص اگر شما در مراحل اولیه یک کسب‌ وکار قرار دارید ، اما این یک سرمایه‌گذاری ارزشمند و بلند مدت است .

اگر لوگوی شما، کسب‌وکارتان را به نحوه‌ی شایسته‌ای معرفی کند، مشتریانی جذب می‌کنید که دوست خواهید داشت.

 

در صورتی که  لوگوی شما غیر حرفه‌ای به نظر برسد، ممکن است مشتریانی را که به دنبال سرویس دهنده ای حرفه ای هستند را از دست بدهید.  بنابراین  طراحی یک لوگوی مناسب ، مشتریان را تشویق خواهد کرد تا به شما اعتماد کنند و آنچه را که انتظار دارند از شما تحویل بگیرند.

وفاداری برند یکی از مهم‌ترین کارها در کسب ‌وکار است ، پس زمانی که شما مشتریان خود را متقاعد کنید که به شما اعتماد کنند ، شما بر بزرگ ‌ترین مانع غلبه خواهید کرد.

یقیناً مشتری‌های راضی تمایل دارند که شما را به دوستان و نزدیکانشان معرفی کنند. بنابراین اگر لوگوی خوب شما بتواند حس اعتماد، امنیت و حمایت رو منتقل کند، به احتمال زیاد مشتریان شما مشتریان جدیدی را همراه خود می آورند.

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  طراحی لوگو در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات