فیلمبرداری هوایی (هلی‌ شات) این امکان را به شما می‌دهد که مکان مورد نظر را از نمای دلخواه خود به تصویر بکشید و کارگردان فیلمهای خود باشید. پرنده‌ های بلندپرواز آژانس تبلیغاتی مگ شو با گذر از خیابان‌ها و جاده‌ها، کارخانه‌ی شما را چشم‌نوازتر از آنچه که چشم‌ قادر به دیدن است در حافظه‌ی خود نقش می‌کند. این پرنده‌ها تا بلندترین ارتفاعات پرواز می‌کنند، دشت‌‌ها و صحراها را در می‌نوردند و با عبور از مسیرهای سخت‌گذر، ناب‌ترین تصاویر را از معادن و نیروگاه‌ها به ثبت می‌رساند.

فیلمبرداری هوایی (هلی‌ شات) امکان بی‌نظیری است تا کارخانه، خط تولید، معدن، پالایشگاه، نیروگاه، بنادر، صنایع فراساحل، پروژه های عمرانی و یا سایر مکان‌ های مورد نظر خود را از ارتفاع‌ دلخواه و زوایای مختلف به مخاطبان خود نمایش دهید. در این شیوه‌ی شگفت‌انگیز، هلی کم / پهباد‌ / مولتی روتور / پرنده آژانس تبلیغاتی مگ شو که مجهز به دوربین‌هایی بسیار با کیفیت هستند، آزادانه بر فراز محل مورد نظر به پرواز در می‌آیند و با استفاده از مهارت تیم باتجربه‌ی ما در آژانس مگ شو،جذاب‌ترین تصاویر ممکن را با بالاترین کیفیت تصویربرداری دریافت می‌کند و جلوه‌‌ای اعجاب‌انگیز به پروژه‌های شما می‌افزاید.

فیلمبرداری هوایی

با خدمات تصویربرداری هوایی می‌توانید بر روی دریاها حرکت کنید:

با خدمات فیلمبرداری هوایی (هلی‌ شات) می‌توانید بر روی دریاها حرکت کنید و سکوها و اسکله‌های نفتی یا کشتی‌های خود را با شکوه هرچه‌ تمام‌تر به مخاطبان خود معرفی و ارائه نمایید. آژانس تبلیغاتی مگ شو با بهره‌گیری از جدیدترین ربات‌های پرنده، تصاویری باورنکردنی را به ثبت می‌رساند تا فیلم‌های صنعتی و تبلیغاتی خود را در بالاترین سطح استاندارهای جهانی آن‌گونه که شایسته‌ی شماست در اختیار قرار دهد. این ربات‌ها قادر به تصویربرداری با کیفیت ۴K هستند و مجهز بودن آن‌ها به گیمبال سه‌محوره (لرزش‌گیر دوربین) باعث می‌شود تا تصاویری شفاف‌ و رنگ‌هایی زنده را در آرامشی خیره‌کننده شاهد باشید؛ تجربه‌ای که برای هر کسی تبدیل به خاطره‌ای منحصر به‌ فرد می‌گردد.

با خدمات هلی‌ شات آژانس تبلیغاتی مگ شو، هر ایده‌ای برای تبلیغات جذاب‌تر می‌شود:

اغلب ما از دوران کودکی با نوعی حسرت به پرواز پرندگان می‌نگریستیم. گاهی خود را پرنده‌ای تصور می‌کردیم که از فراز آسمان برهمه‌ چیز مسلط است. خانه، کوچه، شهر… همه‌چیز از آن بالا زیباتر به نظر می‌رسد. پرواز، همیشه بزرگترین آرزوی انسان بوده و شاید به همین دلیل باشد که یکی از ویژگی‌های مشترک قهرمانان کودکی ما، پرواز بوده است. امروز تجربه‌ی پرواز و تماشای آنچه آرزو داریم، به آسانی امکان‌پذیر است. ما با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات تصویربرداری هوایی، تجربه‌ی تماشای بُعد تازه‌ای را به چشمان شما هدیه میکنیم.

هزینه تصویربرداری هوایی به چه صورت محاسبه می شود؟

این نکته را فراموش نکنید: تصاویر هوایی به تنهایی هیچ ارزشی ندارند. بلکه استفاده از آنها در پروژه های تبلیغاتی و مستندها است که باعث ایجاد ارزش برای ویدیوی نهایی میشود. به همین دلیل است که ما در آژانس تبلیغاتی مگ شو توصیه می کنیم تصویربرداری هوایی را به عنوان ابزاری برای افزایش ارزش فیلم و تیزر و ویدیوی نهایی ببینید. تصویربرداری هوایی به تنهایی هیچ کمکی به پیشبرد اهداف تبلیغاتی شما نخواهند کرد. در آژانس تبلیغاتی مَگ شو  در صورتی که عملیات تصویربرداری هوایی در قالب پروژه ساخت فیلم تبلیغاتی ، فیلم صنعتی ، مستند و آگهی و تیزر باشد ، هزینه ی جداگانه ای برای آن در نظر گرفته نخواهد شد.

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله تصویربرداری هوایی در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات