اگر به دنبال مواردی در عکاسی صنعتی در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه مواردی در عکاسی صنعتی در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد عکاسی صنعتی در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

هیچ عکسی را تا داخل کامپیوتر ندیده‌اید ، پاک نکنید:

وقتی در مورد عکاسی از محصول صحبت می‌کنیم هیچ عکسی را پیش از آن‌ که در کامپیوترتان ببینید از داخل دوربین پاک نکنید. این به این منظور میباشد که وقتی عکس را در صفحه‌ی کامپیوتر می‌بینید بزرگ‌تر و واضح‌تر میباشد و این دید را به شما می‌دهد که کدام عکس از زاویه‌ی بهتری گرفته‌ شده و محصول را بهتر نشان می‌دهد یا حتی کدام‌ یک از عکس‌هایی که گرفته‌اید بهتر میباشند. این‌طوری می‌توانید از آن عکس استفاده کنید یا عکس‌هایی از همان زاویه از محصول بگیرید تا بهترین نمای محصول را در عکس نمایش بدهید.

عکاسی صنعتی در کرج

از روانشناسی رنگ‌ها برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید:

در عکاسی life style، شما به استفاده از روانشناسی رنگ‌ها احتیاج خواهید داشت که بتوانید به هدف دلخواهتان برسید. , و این امری میباشد که در اصول عکاسی صنعتی کمتر کسی به آن توجه میکند. شاید به این نکته دقت کرده باشید که بسیاری از لوازم الکترونیکی مثل قبلت و گوشی در رنگ‌های مشکی عکاسی می‌شوند چون شیک‌تر است.دلیل این کار این میباشد که رنگ سیاه اغواکننده و نشان‌دهنده‌ی امنیت میباشد. از همین  نکته می‌توانید برای کمک به مشتری در تصمیم‌گیری استفاده بکنید و مشتری را به سمت انتخاب محصول مناسب سوق دهید.

به نورپردازی در عکس‌هایتان دقت کنید:

زمانی ‌که از محصولات تصویربرداری می‌کنیم ،می‌توانیم از نور ملایم و یا شدید استفاده بکنیم. نور ملایم به این معنی میباشد که نور در اطراف محصول بیشتر از تمرکز نور بر روی خود محصول میباشد و نور شدید به این معنی است که تمرکز نور بر روی محصول معطوف شده. در این حالت عکاسی فاصله­ ی منبع نور از محصول نقش اصلی را دارد چون هر چه منبع نور به جسم نزدیک‌تر باشد تمرکز نور هم بیشتر شده و درنتیجه نور شدیدتری خواهیم داشت.
همیشه این سؤال را از خود بپرسید که دوست دارید محصول چطور دیده شود؟ به این نکته توجه کنید که محصول در نور طبیعی بهتر دیده می‌شود یا نیاز به نور مصنوعی خواهید داشت. نور طبیعی همان نور روز میباشد و نور مصنوعی نوری میباشد که به کمک لامپ و سایر وسایل روشنایی تولید می‌شود. بر اساس محصولی که عکاسی می‌کنید نوع  نورتان را انتخاب کنید.

مواردی در عکاسی صنعتی در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  عکاسی صنعتی در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

برای عکاسی صنعتی در کرج با ۰۹۱۲۴۶۶۸۹۵۶ تماس حاصل فرمایید.

نظرات