اگر به دنبال عکاسی طلا در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه عکاسی طلا در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد عکاسی طلا در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

چطور جواهرات را ایستاده نگه داریم ؟!

شاید هنگام عکاسی کردن نیاز به ایستاده نگه داشتن یک انگشتر و یا آویز داشته باشید، در چنین شرایطی موم می‌تواند عملکرد یک دست نامرئی را داشته باشد!

برای ایستاده نگه داشتن تکه های کوچک جواهرات ، فقط کافیست که کمی موم را پایین سوژه تان بزنید. این نکته واقعا راهکاری طلایی محسوب می‌شود، حتی برترین کمپانی‌ها از این روش استفاده می‌کنند.

برای تصویربرداری از جسم ایستاده، نیاز به نقطه‌ی کوچکی از موم داریم که نمی‌خواهیم در عکس دیده شود، پس بهتر میباشد از حداقل مقدار ممکن استفاده کنیم.

چرا از موم استفاده می‌کنیم؟

۱_ استحکام و قدرت نگهداری بسیار بالا

۲_خشک نشدن

۳_ امکان استفاده ی مکرر

عکاسی از جواهرات به دلیل کوچک بودن ابعادشان، نیازمند فوکوس وترکیب‌بندی دقیقی می‌باشند و از سوی دیگر، سطح براق جواهر کار نورپردازی را کمی دشوار می‌کند.

جهت عکاسی طلا در کرج با گروه هنری و تبلیغاتی مگشو در تماس باشید.

عکاسی طلا در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  عکاسی طلا در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات