ویژگی کاتالوگ حرفه ای:

طراحی کاتالوگ در کرج : داشتن یک کاتالوگ حرفه ای نکته مثبتی برای یک کسب و کار میباشد. از طرفی اغلب کاربران با داستان‌ها و اطلاعاتی که در یک کاتالوگ حرفه‌ای جمع‌آوری می‌شود الهام می‌گیرند. این موضوع باعث می‌شود آن‌ها ارتباط عمیق‌تری با کسب و کار شما برقرار کنند.

یک کاتالوگ حرفه ای چه ویژگی‌هایی دارد؟

همانگونه که اشاره کردیم کاتالوگ‌ها ابزار مهمی برای فروش بیشتر میباشند. از طرفی قطعا می‌دانید که چاپ و طراحی کاتالوگ حرفه‌ای زمانبر و البته هزینه‌بردار است. به همین علت باید بدانید که دقیقا دارید چه کاری می‌کنید. کاتالوگ‌ها به تولید کننده کمک می‌کنند علاوه بر فروش تکی بر روی فروش عمده خود سرمایه گذاری کنند و با فروشندگان دیگر در تماس باشند. به همین دلیل برای اینکه بتوانید محصولات و خدمات خود را بفروشید باید به دنبال یک طراحی کاتالوگ حرفه ای و بی نقص باشید. همکاران ما در شرکت هنری و تبلیغاتی مگشو با ارائه مشاوره‌های تخصصی در حوزه طراحی بروشور و کاتالوگ به شما کمک می‌کنند تا بهترین کاتالوگ را به مشتریان و مخاطبان خود ارائه کنید.

اطلاعات تماس خودرا را در طراحی کاتالوگ فراموش نکنید:

فراموش نکنید که یک امر مهم در زمان طراحی و چاپ کاتالوگ مناسب کسب و کارتان این میباشد که راه‌های ارتباطی و تماس خود را در اختیار کاربران قرار دهید. مشتریان شما باید بتوانند به سرعت و به راحتی با شما در تماس باشند. بهترین کار این میباشد که در هر صفحه از کاتالوگ این اطلاعات را درج کنید. بهترین مکان برای قرار دادن این اطلاعات در بخش فوتر صفحه و در کنار شماره صفحه است. این اطلاعات تماس، شامل شماره تلفن، آدرس سایت و ایمیل شما است.

در طراحی کاتالوگ به ارائه توضیحات دقیق توجه کنید:

هدف اصلی از ارائه یک کاتالوگ حرفه ای فروش محصول میباشد. به همین علت درج اطلاعات دقیق در مورد محصول و خدمات در کنار داستانی که پشت محصول است امری واجب و ضروری میباشد. این اطلاعات به مصرف کننده و خرده فروش‌ها کمک می‌کند تا ببینند محصول و خدمات شما برای آن‌ها مناسب است یا نه. اطلاعاتی که در این بخش می‌توانید قرار دهید شامل جنس محصول، ابعاد، ویژگی‌ها، قیمت، محل ساخت و … می‌باشد.

حتما از تصاویر مربوط در طراحی کاتالوگ استفاده کنید:

قدرت تصاویر را دست کم نگیرید. یکی دیگر از فاکتورهای مهم که یک کاتالوگ معمولی و کاتالوگ حرفه‌ای را از هم جدا می‌کند، وجود تصاویر با کیفیت میباشد. اگر بودجه کافی دارید حتما از خدمات یک استودیوی عکاسی حرفه ای استفاده کنید. مفتخریم که توانسته‌ایم از صفر تا صد طراحی کاتالوگ را به مشتریان عزیز ارائه کنیم.

مطمئن باشید در آینده این هزینه به شما بازگردانده می‌شود. از طرفی می‌توانید از این تصاویر در تمامی پلتفرم‌های خود استفاده بکنید، از شبکه‌های احتماعی گرفته تا ایمیل مارکتینگ. این تصاویر نه تنها جزئیات محصول و داستان آن‌ها را نشان می‌دهند بلکه به مشتریان خرده فروش شما نشان می‌دهند محصولات در قفسه فروشگاه آن‌ها چطور به نظر می‌رسند. طبق تجربه ثابت شده که کاتالوگ‌هایی با تصاویر با کیفیت بیش از ۵۰ درصد افراد را مشتاق به خرید می‌کنند. پس دست به کار شوید.

کاتالوگ شما می‌تواند مانند سایت شما بروز باشد:

برای اینکه یک کاتالوگ حرفه‌ای بر روی فروش محصولات و خدمات شما تاثیرگذار باشد باید بروز و آپدیت باشد. شما باید در هر نسخه از کاتالوگ‌هایی که برای چاپ آن‌ها اقدام می‌کنید اطلاعات را جدید کنید. یک راهکار مناسب این میباشد که در یک بازه زمانی مشخص، بطور مثال هر یک سال یک نسخه جدید از کاتالوگ خود را ارائه دهید. در این حالت هم در هزینه صرفه جویی کرده‌اید و هم اطلاعات درستی در اختیار مخاطبین هدف خود قرار داده‌اید. برای راهنمایی در مورد طراحی کاتالوگ در کرج با ما در ارتباط باشید تا با تیم ما بهترین کاتالوگ را برای مجموعه خود طراحی کنید.

طراحی کاتالوگ ساده باشد:

یکی دیگر از ویژگی های طراحی کاتالوگ ساده بودن آن است، طراحی کاتالوگ ساده دارای چندین مزیت است:

جذابیت بیشتر: کاتالوگ ساده به مخاطبان شما اجازه می‌دهد تا به راحتی از محتوای شما استفاده کنند و درک بهتری از محصولات و خدمات شما داشته باشند. این موضوع موجب جذابیت بیشتر کاتالوگ شما می‌شود.

هزینه کمتر: طراحی کاتالوگ ساده در مقایسه با یک کاتالوگ پربار، هزینه کمتری دارد. به این ترتیب، می‌توانید بودجه خود را برای تبلیغات و برنامه‌های دیگر نیز استفاده کنید.

قابلیت چاپ در اندازه‌های کوچک: کاتالوگ ساده به راحتی در اندازه‌های کوچک چاپ می‌شود، به عنوان مثال در اندازه‌ی A5 یا حتی A6. این موضوع به شما اجازه می‌دهد که کاتالوگ خود را به سادگی به مخاطبان خود ارائه کنید.

سادگی در طراحی: طراحی کاتالوگ ساده به صورت سریع و آسان انجام می‌شود و نیازی به هیجانات زیاد و جزئیات بیشتر ندارد.

با این حال، در طراحی کاتالوگ ساده باید به یک سبک منسجم و کارآمد برای طراحی پرداخته شود تا به مخاطبان مورد نظر برسد.

برای طراحی کاتالوگ در کرج با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۴۶۶۸۹۵۶

نظرات