اگر به دنبال طراحی لوگو در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی لوگو در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی لوگو در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

انواع لوگو های نوشتاری ( فونت سفارشی ، لوگوتایپ ، وُرد مارک ) :

لوگوهای نوشتاری به این صورت است که نام برند / سایت / محصول یا… بصورت سفارشی طراحی میشود . منظور از سفارشی این میباشد که از فونت های آماده استفاده نمیشود و تک تک حروف آن به شکلی زیبا و منحصربفرد طراحی میشود و یا با تغییر یک یا چند حرف بصورت خلاقانه مفهومی را میرساند .
فونت های سفارشی “خطی” بیانگر حس رسمیت و پالودگی میباشند . لوگوتایپ های ضخیم بیانگر قدرت ، و فونت های مورب انتقال دهنده ی حس حرکت یا جنبش میباشند این نوع لوگو باید متناسب با آن فعالیت طراحی شود مثلا طراحی نوشتار به سبک فانتزی میتواند برای یک فست فود بسیار مناسب و تاثیر گذار باشد اما برای یک بانک یا موسسه بی تاثیر باشد و لوس جلوه دهد . به این ترتیب برای طراحی حرفه ای فونت سفارشی یا لوگوتایپ حتما باید نوع فعالیت مورد بررسی قرار بگیرد .

لوگو های حرف نماد ( مونوگرام ، لترمارک ) :

لوگوهای حرفنماد تصاویری میباشند که با استفاده از حروف اول نام شرکت / برند یا… طراحی میشوند . گاهی مواقع حروف یک نام ، زیاد و طولانی است و خواندنش دشوار معمولا در این صورت از این سبک لوگو برای طراحی استفاده می شود . حرفنماد ها در عین سادگی قابلیت فراوانی در امور مختلف گرافیکی و تبلیغاتی را دارند و به راحتی حروف اول نام برند را در ذهن مخاطبتان ثبت میکنند .

لوگو های ترکیبی :

همانطور که از نام آن مشخص است لوگوهایی که ترکیب تصویر و نوشتار ( لوگوتایپ ) را به همراه دارند لوگوهای ترکیبی نامیده میشوند . در لوگو ی ترکیبی تصویری به عنوان نماد برند و نوشتار منحصربفرد و اختصاصی برای نام برند طراحی میشود حتی بسیاری از برند ها در کنار لوگو تصویر و لوگوتایپ ، حرفنماد هم طراحی میکنند و متناسب با نوع امور تبلیغاتی و گرافیکی از یکی آن ها استفاده میکنند .
در لوگو ترکیبی باید سعی شود طراحی لوگو به گونه ای میباشد که هارمونی نوشتار و تصویر با یکدیگر هماهنگ باشد . بطور مثال تصویری که در قالب دایره یا خطوط منحنی طراحی شده اگر لبه های حروف نوشتار آن هم گرد و منحنی باشد لوگو زیباتر جلوه خواهد داد .

طراحی لوگو در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  طراحی لوگو در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات