تیزر تبلیغاتی:

تیزر تبلیغاتی تکنیکی است برای انواع آگهی شامل تلویزیون، رادیوی یا رسانه‌ محیطی و چاپ می باشد و یا به رفتاری گفته می‌ شود که با کامل نشان ندادن چیزی یا کامل نگفتن حرفی، در فرد مقابل ایجاد حس کنجکاوی می‌کند. برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی در مقایسه با روش های دیگر تبلیغاتی زمان و سرمایه بسیار بیشتری اختصاص داده می‌شود، چون باید با بهره گیری از تکنیک ها و روشهای مختلف تیزرهایی با سطح اثربخشی بالایی طراحی و تولید کرد.

ساخت تیزر تبلیغاتی در کرجویژگی های کلیدی تیزر تبلیغاتی:

ایده‌های خلاق: ساخت تیزر تبلیغاتی با هدف انتقال معنا و مفهوم انجام میشود بنابراین هر تیزر جذاب و اثرگذار بر پایه ی یک سناریو خلاقانه و حرفه‌ای ساخته می‌شود.

مخاطب محور: این تیزرها با‌توجه به مدل ادراک ذهنی مخاطب ساخته شده و تلاش می‌شود تا از تمام عناصر و عوامل های در دسترس برای گذر از فیلترهای ادراکی مخاطب استفاده شود.

سرعت: سرمایه گذاری مناسب و شروع و تولید هم‌زمان چندین تیزر به مشتریان کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان تیزرهای تبلیغاتی خود را آماده اکران داشته باشند.

جذابیت و زیبایی: در ساخت تیزرها کلیه‌ی جنبه‌های زیبایی‌شناسی مورد انتظار در عمل محقق می‌شوند.

اهمیت قالب در تیزرهای تبلیغاتی:

انتخاب قالب به این موضوع بستگی دارد که چگونه و با چه هدفی می خواهیم از آن استفاده ‌کنیم. قالب آگهی ای مناسب است، که بتواند به درستی پیام آگهی را انتقال داده و با بیننده ارتباطی نزدیک برقرار کند. قالبهای تبلیغاتی زیادی وجود دارند که برخی از مهمترین آنها عبارتند از قالب داستانی، نمایشی، تائیدی، طنز و فکاهی و …

 

نظرات