استند تبلیغاتی

استند تبلیغاتی در مکان های مختلفی برای معرفی تجارت وکسب وکار به صورت ویژه مخصوصاً در نقطه خرید و یا محل کار بکار گرفته می شود و همچنین در محیط غرفه های نمایشگاهی ، فروشگاه و مراکز خرید،هتل ها، کنفراس‌ها به ویژه کنفراس‌های خبری مورد استفاده قرار می گیرد. استندهای تبلیغاتی نیز همچون نوع نمایشگاهی، از مواد اولیه مختلف و در اشکال و طرح های متنوعی وجود دارد. استندهای تبلیغاتی این امکان را برای شرکت ها و تولیدکنندگان فراهم میآورند تا آنها بتوانند به معرفی کالاها و خدمات خود بپردازند.

نقش استند تبلیغاتی در محل خرید

استند تبلیغاتی در نقطه خرید که در فروشگاه‌ها و مراکز خرید صورت می‌گیرد و به اختصار (POP(Point of purchase advertising خوانده می‌شود، در سال‌های اخیر اهمیت زیادی پیدا کرده است، به‌طوری‌که در بسیاری از آژانس‌های تبلیغاتی و مشاوره کشورهای توسعه‌یافته دپارتمان مخصوصی برای ارائه خدمات POP-AD ایجاد شده تا به خلق ایده‌های جدید تبلیغات در نقطه خرید بپردازند. انجمن تجاری بین‌المللی تبلیغات در نقطه خرید پیامی تحت عنوان سه چهارم دارد، بدین معنا که سه چهارم تصمیمات مشتریان برای خرید کالا یا خدمت در نقطه خرید شکل می‌گیرد، درنتیجه می‌توان گفت، مشتریان ۷۵درصد در فروشگاه تصمیم می‌گیرند خرید کنند. یکی از بهترین نمونه‌های رسانه‌های تبلیغاتی برای این مراکز استندهای تبلیغاتی آن فروشگاه هستند که دقیقا در محل خرید قرار می‌گیرند و در لحظه خرید مشتری را به‌شدت ترغیب خواهند کرد.
روند کنونی نشان می دهد ابزارهای تبلیغ در نقطه خرید تا حدودی به پدیده ابزارهای تبلیغی دائمی در نقطه خرید تبدیل شده و خرده ‌فروشان هم از بحث صرف درباره قیمت فاصله گرفته و دریافته‌اند که فروش آنها از طریق تبلیغات در نقطه خرید تامین می‌‌شود به همین دلیل در کنار هر کالایی ابزار تبلیغاتی جهت ارتقای فروش را نیز مطالبه می‌کنند. مطالعات نشان داده است که تبلیغات در جذب مشتری به فروشگاه موثر است اما استراتژی‌هایی که در نقطه خرید هستند مشتری را به سمت خرید محصول هدایت می‌کنند.

131009_0079

انواع استند تبلیغاتی:

  • استند رول آپ : این نمونه یک استند ایستاده است و قابلیت این را دارد که پس از استفاده رول شود ،همین ویژگی رول شدن و اشغال فضای کم ،این استند را به یکی از پر طرفدار ترین نمونه های مصرفی تبدیل کرده است.
  • استند رو میزی : این نمونه نیز مانند استند طبقاتی است که بیشتر برای اجناسی با ابعاد کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرد ،مانند جای لاک.
  • استند ایکس : این نوع استند به صورت ایستاده است و بنر تبلیغاتی روی آن نصب میشود.
  • استند چرخشی : یک میدان دید ۳۶۰ درجه ایجاد میکند و از هر سمتی قابلیت دید دارد.
  • استند جا کاتالوگی : همان طور که از اسمش پیداست  محل قرار گیری کاتالوگ های تبلیغاتی است،و به صورت های رو میزی و یا طبقاطی وجود دارد.

مزیت های استند تبلیغاتی چیست؟

استندهای تبلیغاتی امکان استفاده در فضاهای خارجی و داخلی را دارند و به گونه‌ای هستند که قابلیت استفاده در دو وجه را دارند. به اینصورت که می توانید از هر دو طرف آنها به منظور تبلیغات بهره مند شوید. استندها در ابعاد و طرح‌های مختلفی طراحی و به چاپ می رسند. همچنین ارتفاع و عرض استند نیز مطایق سلیقه‌ی مشتری قابل تنظیم است. در کل این سازه‌های سبک و زیبا قابلیت طراحی طبق نظر و خواسته‌ی مشتری را دارد.

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله طراحی استند تبلیغاتی در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات