اگر به دنبال طراحی کاتالوگ در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی کاتالوگ در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی کاتالوگ در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

اهمیت طراحی کاتالوگ در تبلیغات:

شما چه یک شرکت تازه تاسیس باشید چه صاحب یک سازمان و نهاد دولتی حتما به کاتالوگ و بروشور برای کسب و کار خود نیاز خواهید داشت. تولید یک محصول با کیفیت و ارایه بهترین خدمات به مشتریان از یک طرف و معرفی شرکت و تبلیغات اصولی وصحیح، طیف محصولات و توضیحات کافی در مورد آنها از سوی دیگر دست به دست هم میدهند تا یک کسب و کار فروش خوبی داشته باشد. جایگاه این اطلاعات عموما در کاتالوگ و بروشورهای معرفی شرکت هاست.

کاتالوگ چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

کاتالوگ راهنما یا کتابچه معرفی کالا، خدمات و امکانات یک شرکت میباشد که از طرف تولید کننده در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد.اما برای سفارش کاتالوگ بهتر است ابتدا تفاوت آن را با بروشور بدانید: به طور کلی کاتالوگ بطور فهرست وار شامل مجموعه محصولات یک شرکت میباشد درحالیکه که بروشور به طور مفصل و دقیق محصولات را توضیح میدهد. بطور مثال در هنگام خرید یک وسیله برقی مانند یخچال، فروشنده ابتدا یک کاتالوگ از انواع مدل های یخچال در اختیار شما قرار میدهد و پس از انتخاب مدل مورد نظرتان بروشور توضیحات محصول نظیر روش های نگه داری، تعمیرات و اطلاعات مربوط به ضمانت نامه به شما داده میشود. بنابراین با توجه به میزان استفاده بیشتر از کاتالوگ نسبت به بروشور جنس کاغذ و مقوای بکار برده شده و دوام آن از اهمیت بیشتری برخوردار میباشد. کاتالوگ در اغلب موارد دارای تصاویر بیشتری نسبت به بروشور میباشد و گاها ابعادی مشابه بروشور دارد اما باید بدانیم که قطع A4 در طراحی کاتالوگ مرسوم تر میباشد. تفاوت دیگر کاتالوگ و بروشور در تصاویر درج شده در آن میباشد. در کاتالوگ با توجه به جذاب بودن آن تصاویر رنگی و در ابعاد بزرگ چاپ میشوند درحالیکه در بروشور ممکن است تصاویر به صورت تک رنگ و یا رسامی چاپ شوند. امروزه با درنظر گرفتن مسائل اقتصادی طراحی کاتالوگ با ویژگی های بروشور بسیار مرسوم شده گرچه توصیه نمیشود. طراحی کاتالوگ های معرفی محصول و تبلیغاتی به صاحبان کسب و کارها این امکان را میدهد تا با جذب مخاطبان  به اهداف خود نزدیک تر شوند. کاتالوگ به عنوان یک منبع بسیار ارزشمند اطلاعات و جزییات مهم را در اختیار مخاطبان قرار میدهد.

طراحی کاتالوگ در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  طراحی کاتالوگ در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات