اگر  به دنبال ساخت تیزر تبلیغاتی در کرج هستید بهتون پیشنهاد میکنم ادامه مقاله را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری به دست بیارید. در طول دوران حیات خود، ادوار گوناگونی را پشت سر گذاشته اند و رسانه های مختلفی را تجربه کرده اند امّا با روی کار آمدن رسانه های تعاملی دیجیتال و عرصه بزرگراه های اطلاعاتی، بازاریابی و تبلیغاتی، تحولی انقلاب گونه را در پیش رو دارند که متأثر از سلطنت رسانه ها بر جوامع بشری است. آری بازاریابی در آستانه مرحله ای ست تحت عنوان سلطنت رسانه ها.ساخت یك تیزر تبلیغاتی خوب امروزه از مهمترین راهبردهای شركت ها و موسسات موفق است.

تیزر تبلیغاتی در کرج

یك تیزر تبلیغاتی اگر با توجه به اصول و قواعد فیلمسازی ساخته شده و با شناخت كافی از مخاطبان همراه باشد بی شك تاثیر چشمگیری در پیشبرد اهداف صاحب كالا یا خدمات خواهد داشت.ساخت تیزر تبلیغاتی یک منطق ساده دارد که آینده تبلیغاتی و تجاری شما را متحول می کند. امروزه رسانه های تصویری نقش بسیار مهمی در زندگی انسانها دارند. بطور کلی ۸۵% مردم زمان خود را به رسانه های پخش انبوه و تلویزیون اختصاص می دهند. و تنها ۱۵% مردم زمان خود را صرف رسانه های چاپی میکنند.

زمان استاندارد برای تیزرهای تبلیغاتی معمولاً بین ۱۵ تا ۵۰ ثانیه است و سازندگان آگهی تلوزیونی سعی می‌کنند با ایجاد یک درام مناسب و یک قصه منسجم و هدفدار و با استفاده از تصاویر زیبا و تأثیر گذار و رعایت اصول گرافیکی و قاب‌بندی پیام خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مخاطبان برسانند. یک تیزر خوش‌ ساخت مجموعه‌ ای از عوامل مختلف را در برمی‌گیرد. گاهی اوقات این اشتباه پیش می‌آید که فقط استفاده از دوربین‌های سینمایی و با کیفیت برای ساخت یک تیزر خوب کافی است اما عوامل زیادی در ساخت یک کار استاندارد موثرند که دوربین یکی از آنهاست.
به طور کلی تیزر های تبلیغاتی را می توان به چهار دسته تیزر تبلیغاتی رئال ، تیزر موشن گرافیک ، فیلم صنعتی و تبلیغاتی و انیمیشن تقسیم بندی کرد.

برای تیزر تبلیغاتی در کرج با ما در تماس باشید تا مشاوران ما بهترین راهنمایی را به شما بدهند.

نظرات