ویژگی های  تیزر تبلیغاتی موفق چیست؟

تیزر محصول در کرج : امروزه تبلیغات بعنوان عنصر اصلی در آگاهی، ترغیب و یادآوری مشتریان نسبت به محصولات، برندها و شرکت ها شناخته می شوند . انواع تبلیغات مناسب و صحیح و بکارگیری رسانه های مناسب جهت انتقال محتوای تبلیغاتی به مخاطبین موثر میباشد . مشتریان بازار هدف می تواند مرحله معرفی و یا رشد از چرخه عمر محصول را با سرعت بالایی طی نماید .

در میان انواع تبلیغات ( رسانه ای، محیطی، چاپی و … ) کماکان تیزرهای تلویزیونی زیر مجموعه تبلیغات رسانه ای می باشند . که بیشترین و بهترین تاثیر گذاری را روی مخاطبین می گذارند .

تیزر محصول در کرج

در ایران، زمانی که صحبت ازتیزر تبلیغاتی می شود، منظور همان ویدئو یا کلیپ تبلیغاتی میباشد که در آن معمولا، محصول یا خدمات معرفی می شوند . زمان استاندارد برای تیزر های تبلیغاتی بین ۱۵ تا ۵۰ ثانیه است . اما در واقع زمان تیزر، قانون خاصی ندارد و
می تواند از این بازه کمتر یا بیشتر باشد . ساخت تیزر کاری تخصصی که به دانش و تجربه ی بالایی نیاز دارد. سازندگان تیزر تبلیغاتی در کانون آگهی و تبلیغات اشارات با ایجاد یک سناریو منسجم و هدفدار و با استفاده از اصول گرافیکی و قاب بندی و همچنین اصول فیلم برداری حرفه ای، سعی می کنند پیام شما را در کوتاهترین زمان ممکن و به تاثیرگذارترین شکل ممکن به مخاطب انتقال دهند.

ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی موفق چیست؟ امروزه رقابت در بازار کار بطور سرسام آوری زیاد است و در این میان برندی موفق میباشد که بتواند پیام تبلیغاتی خود را بهتر از سایرین به گوش مخاطب برساند . ساخت تیزر باید بر مبنای یک استراتژی قوی باید تا بتواند موفق باشد. پس از تدوین استراتژی اصلی تیزر، هنوز هم کار تمام نشده است.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی چه میباشد؟

شامل ۳ مرحله اصلی پیش از تولید، تولید و پس از تولید میباشد .
تهیه سناریو یا فیلم نامه، انتخاب بازیگران، فیلمبرداری، صداگذاری، تدوین و … از جمله اقداماتی میباشد که در تولید یک تیزر انجام میشوند .

تیزر تبلیغاتی استراتژی، خلاقیت و اجرا سه فاکتور اساسی در موفقیت یک تیزر به شمار می آیند . تیزرهای تبلیغاتی موفق از نظر اتخاذ استراتژی بی نقص‌ میباشند . دارای مفهومی خلاق هستند و از اجرای مناسبی برخوردارند . قالب های مختلفی وجود دارند که در تیزرها مورد استفاده قرار میگیرند .

تیزر محصول در کرج

تیزر محرم

نظرات