ساخت تیزر و فیلم تبلیغاتی می تواند با هدف تبلیغات و یا ارائه گزارش از عملکرد باشد. و بسته به هدف مدت، نحوه ی فیلم برداری، افکت های مورد استفاده و تدوین فیلم متفاوت است. برای ساخت تیزر صنعتی حرفه ای در کرج نیاز به وجود یک تیم کارگردانی خوب و تجهیزات با کیفیت است که ما تضمین انجام را به شما می دهیم.

درباره ساخت تیزر های تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی معمولا کوتاه تر از فیلم صنعتی بوده و از افکت های انیمیشنی و کامپیوتری بیشتر در آن استفاده می شود. نقش تبلیغاتی در ساخت تیزر پر رنگ تر است و اکثرا مستند گونه نیستند. و تلاش می شود در زمان کوتاهی توجه مخاطب جلب شود و نام برند یا کسب کار شما را در ذهن ماندگار کند. تیزرهای تبلیغاتی به خاطر کوتاه تر بودن زمان و عدم نیاز به تجهیزات فیلم برداری از هزینه تولید پایین تری برخوردارند.

درباره فیلم های صنعتی:

معمولا فیلم های صنعتی، نوعی فیلم تبلیغاتی مستند هستند که به منظور معرفی فعالیت های مختلف در واحد های صنعتی و کارخانجات ساخته می شوند. فیلم های صنعتی بیشتر دارای محتوای فنی، آماری و اطلاعاتی می باشند. یک فیلم صنعتی می تواند با مضمون های متفاوتی ساخته شود: معرفی و آشنایی با خط تولید یک کارخانه، فرایند تحقیقاتی یک پروژه، ویژگی های محصولات تولیدی، گزارش عملکرد فنی یک مجموعه صنعتی، گزارش عملکرد مالی یک شرکت یا موسسه، معرفی یک مجموعه صنعتی یا خدماتی به مشتریان، ارائه ویژگی های ریز محصولات، روند پیشرفت یک پروژه ساختمانی و نمایش بزرگی کار و کاربردهای متنوع و مختلف دیگر.

مخاطب فیلم های صنعتی:

فیلم های صنعتی معمولا برای ارائه و نمایش در نمایشگاه ها، سمینارها و کنفرانس ها، وبرای ارائه به رده های بالاتر مدیریتی و تصمیم گیری، ارائه به نمایندگی ها و مشتریان، و همچنین پخش در شبکه های تلویزیونی و ویدیوئی ساخته می شوند.

نمونه های ساخت تیزر و فیلم صنعتی

برای مشاهده نمونه های تولید شده لطفا از صفحه پروژه های ساخت تیزر و فیلم صنعتی مشاهده فرمایید.

ساخت تیزر در کرج

با توجه به بومی بودن شرکت تدبیر رسانه سهند در شمالغرب ( تبریز )، و صنعتی بودن این شهر، ساخت تیزر در کرج نیاز اکثر کارخانجات و شرکت های بزرگ تبریز می باشد و به همین دلیل ساخت تیزر و فیلم صنعتی در شرکت مگ شو به صورت کاملا اختصاصی و فنی انجام می شود. جهت ساخت تیزر در کرج و برای دریافت اطلاعات فنی و قابلیتهای گسترش آن با ما تماس بگیرید.

انواع وضوح تصویری استاندارد در تولید فیلم های تبلیغاتی

در ساخت تیزر و یا تولید فیلم های صنعتی، فرمت تصویر ارائه شده میزان کیفیت تصویر را بیان می کند. در تدبیر رسانه سهند خروجی در فرمت های زیر قابل ارائه است:

تصویر با وضوح Full HD

در فرمت فول اچ دی، کیفیت به بالاترین حد می رسد بطوریکه تمام جزئیات تصویر قابل مشاهده خواهد بود. برای تماشای فیلمهای فول اچ دی راهی بجز روی آوردن به کابلهای HDMI نیست چون در غیر اینصورت Full HDمعنایی نخواهد داشت. فرمتFull HD تصاویری با وضوح ۱۰۸۰*۱۲۹۰ پیکسل ارائه می دهد. این سیستم به نام فرمت ۱۰۸۰ پیکسل هم معروف است.

تصویر با وضوح HD

HD مخفف High definition  به یک سیستم تصویری گفته می شود که از وضوح بسیار بالایی برخوردار است.کیفیت تصویر این سیستم در مقایسه به سیستم استاندارد که SD یا همان Standard Definition است دارای کیفیت به مراتب بالاتری است . تمامی HDTV ها (تلویزیون های HD ) بر پایه این سیستم تصویری ساخته شده اند. البته داشتن تلویزیون های HD دلیلی بر تماشای تمامی تصاویر با فرمت HD نیست ، بلکه باید آن تصویر با فرمت HDتهیه شده باشد تا بتوان در آن تلویزیون ها به تماشای آنها پرداخت. به عبارتی برای تماشای فیلم HD سه شرط لازم است. ابتدا آنکه آن فیلم با فرمتHD تهیه شده باشد. دوم اینکه دستگاه پخش کننده فیلم ، آنرا با فرمت HD پخش کند و در آخر اینکه تلویزیون ما آنرا با همان فرمت نشان دهند.

تصویر با وضوح ۴K

رزولوشن ۴k یک اصطلاح عمومی برای دستگاه هایی است که صفحه نمایشی با رزولوشن افقی ۴،۰۰۰ پیکسل دارند.

و یا به عبارتی ۴k یک وضوح تصویر استاندارد در فیلمبرداری و کارت گرافیک رایانه است که وضوح این فرمت ۴۰۰۰ پیکسل در هر خط تصویر است. یوتیوب جزء سرویسهایی است که این فرمت در آن استفاده می‌شود.( در یوتیوب میتوان ویدئو هایی با وضوح حداکثر ۴۰۹۶ × ۳۰۷۲ (۱۲٫۶ مگاپیکسل، نسبت معیار جنبه ۴:۳) آپلود کرد)

رزولوشن افقی یک جهش از نسل قبل محسوب میشود که بر اساس رزولوشن عمودی  (مانند ۱۰۸۰i ,720p، ۴۸۰p و غیره) کار میکردند. از لحاظ کیفیت رزولوشن ۱۰۸۰p  را میتوان با ۲k مقایسه کرد ( ۲k  یک زرولوشن افقی با  ۱۹۲۰ پیکسل می باشد. )

تصویر با وضوح ۸K

تلویزیون وضوح بسیار بالا یا ۸K، قالبی پیشنهادی برای ویدیوی دیجیتال است که از سوی آزمایشگاه‌های تحقیقاتی دانش و تکنولوژی ان‌اچ‌کی مطرح شد. تفکیک‌پذیری آن حدود ۱۶برابر پیکسل‌های تلویزیون وضوح بالا است که آن را تقریباً با سطح جزییات آی‌مکس یکی می‌کند. درحال حاضر ال جی و سامسونگ این تلویزیون با این تکنولوژی را به بازار عرضه کرده اند.این تلویزیونها با داشتن بالاترین جزئیات تصویر، بهترین تجربه تماشای تصویر را ایجاد می کند.

نظرات