طراحی بنر انقلابی در کرج : برای ساخت و طراحی بنر تبلیغاتی لازم است نکات مهمی را در نظر داشت که نکات را ما در قالب مثال طراحی بنر دهه فجر برای شما ارائه می دهیم :

۱)    استفاده از اندازه های موثر و استاندارد:

در طراحی بنر دهه d فجر موضوعات را  میتوان در اندازه‌های مختلفd طراحی کرد .

۲)    حفظ ترتیب نوشتاری:

تعادل متن تبلیغی باید در طراحی بنر دهه فجر رعایت fشود . بنرهای تبلیغاتی کارآمد که برای افزایش آگاهی از برند و افزایش ترافیک سایت‌ طراحی شده‌اند دارای سه بخش هستند : لوگوی شرکت ، ارزش پیشنهادی ، دکمه فراخوان عمل

۳)    استفاده از سادگی:

در طراحی بنر دهه فجر ، سادگی باعث زیبایی، جذابیت و جلب توجه بیشتر میشود  به همین علت دیگر کسی سراغ تبلیغات شلوغ و شلخته نمی رود چون این نوع تبلیغ نتیجه کمتری دارد . برای جلب نظر مخاطب درکوتاهترین زمان باید ساده انجام شود تا کلیک بیشتری داشت بطور مثال در طراحی بنر دهه فجر باید محتوا و تصاویر طراحی کاملا واضح، گیرا و ساده طراحی شود تا مخاطب به آن توجه کند.

۴)    استفاده صحیح و به جا از دکمه ها:

دکمه ها یکی از مهمترین ابزار موجود در ساخت بنر تبلیغاتی میباشد که با یک کال تو اکشن مناسب می‌توانند باعث شوند کلیک بالایی برود.

۵)    استفاده از چارچوب مشخص:

استفاده از کادر و چارچوب در طراحی بنر چشمگیرتر میباشد.

۶)    خوانا بودن متن تبلیغ:

باید اندازه فونت عنوان بزرگتر از متن اصلی باشد و متن بیشتر از چهار خط نباشد.

طراحی بنر انقلابی در کرج

۷)    استفاده از انیمیشن و تصاویر متحرک:

تصاویر متحرک جذابیت بنر را بیشتر میکنند به شرط آن که ذهن مخاطب را از متن اصلی منحرف نکند به طور مثال برای طراحی بنر دهه فجر می توان از تصویر پرچم ایران که متحرک باشد استفاده کرد و….

۸)    سازگاری و برجستگی بنر:

در طراحی بنر وقتی می توان مخاطب بیشتری جذب کرد که تبلیغات‌ با ساختار سایت پذیرنده سازگار باشد و به نوعی تکمیل کننده ی آن باشد.

۹)    استفاده از لینک به صفحه فرود:

بنر باید به صفحه ی فرودی حتما لینک بشود چون ممکن است مخاطب دچار سردرگمی شود.

۱۰)    ایجاد حس فوریت در کاربر:

طراحی بنر باید به طوری باشد که کاربر حس ضرورت، اورژانسی بودن، عقب ماندن از دیگران، محدودیت زمانی، محدودیت کالایی، محدودیت امتیازات ویژه و مواردی از این دست واکنش نشان دهد . مثلا در طراحی بنر دهه فجر میتوان از محدودیت زمانی و نزدیکی فرا رسیدن این ایام و یا قرار دادن مسابقات و جوایز و محدودیت قرعه کشی برای جلب مخاطب استفاده کرد.

۱۱)    استفاده از رنگهای مناسب در طراحی بنر:

رنگ ها دنیای پیچیده ای دارند و هر رنگ نماد یک حس میباشد که در مخاطب رخنه میکند به شرط آن که به درستی به کار برده شوند بطور مثال در طراحی بنر دهه فجر می توان از رنگ سفید که نماد خلوص و پاکیزگی و نواوری میباشد و یا قرمز که نماد احساسات پرشور و هیجان است و یا سبز که نماد آرامش و شروع دوباره است استفاده کرد و…..

۱۲)    کم بودن حجم فایل تبلیغاتی:

در طراحی بنر دهه فجر برای بالا بردن سرعت کلیک کردن مخاطب باید به این نکته توجه زیادی کرد.

۱۳)    استفاده درست از تصاویر:

تصاویری را باید استفاده کرد که حامل پیامی در رابطه با موضوع اصلی بنر باشد مانند استفاده از تصاویر انقلاب ۵۷ در طراحی بنر دهه فجر

۱۴)    استفاده از فرمت مناسب

طراحی بنر انقلابی در کرج

۱۵)    استفاده از ابزارهای مناسب در طراحی بنر:

در این قسمت منظور از ابزار نرم افزارهای مهم و مرتبط میباشد .

 

طراحی بنر شب یلدا

برای طراحی بنر در کرج با ما در ارتباط باشید.

نظرات