طراحی بنر اینستاگرام در کرج : همانگونه که می‌دانید اینستاگرام بهترین شبکه ی اجتماعی برای جلب مشارکت کاربران میباشد. اینستاگرام امروزه یکی از متداول‌ترین شبکه های اجتماعی در عرصه ی نمایش محصولات و تبلیغات میباشد. یکی از مباحث مهم در عرصه تبلیغات اینستاگرامی بنرهای تبلیغاتی میباشد. این بنرها معرف محصولات و صفحه شما هستند. پس باید طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی داشته باشند تا کابران را به سوی خود جذب کند.

طراحی بنر اینستاگرام در کرج

طراحی بنر اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یکی از بزرگ ترین و پر مخاطب ترین برنامه های مجازی میباشد که چیزی حدود هفتصد میلیون کاربر دارد. با این وجود به جرات می توان گفت که تعداد کاربران آن نیز روز به روز در حال زیاد شدن است. مسلما این برنامه به خاطر جذابیت هایی که دارد بزرگ و کوچک را به خود جذب نموده. از این رو باید بدانید که در سال های آینده شاید شکوفایی هر آن چه بیشتر این نرم افزار هستیم.

یکی از مهم ترین مزیت های اینستاگرام ، قابلیت کسب و کار در آن میباشد. بطور کلی شما می توانید از طریق این نرم افزار درآمد کسب کنید. از این رو سیل عظیمی به این اپلیکیشن هجوم آورده و خواستار کسب درآمد میباشند. به همین جهت است اگر کسی بخواهد به تازگی وارد این برنامه بشود و کسب و کار خود را معرفی نماید باید راه طولانی را در پیش بگیرد چرا که تعداد رقیبان در این عرصه بسیار زیاد میباشد.

 البته می توان گفت که راه هایی برای زود تر به هدف رسیدن وجود دارد که مهم ترین آن ها طراحی بنر اینستاگرام میباشد. طراحی کردن بنر های اینستاگرام کار چندان راحتی نیست لذا نیاز به آموزش و تجربه دارد. شرکت تبلیغاتی مگشو سال های طولانی است که در این زمینه فعالیت دارد و از بهترین و خبره ترین طراحان نیز در این راستا استفاده می نماید.

چرا باید از بنرهای تبلیغاتی در اینـستاگرام استفاده کنیم؟!

شما می‌توانید با افزودن گرافیک‌های بسیار زیبا صفحه اجتماعی خود را مرتب و چشم‌نواز کنید. به گونه ای که حتی کاربران عادی که محصولات شما را نمی‌شناسند ترغیب شوند تا با محصولات شما آشنا شوند.

اگر شما برند جدیدی برای کسب و کار میباشید می‌توانید با افزودن محتوای بصری به معرفی محصولات خود بپردازید. بین فیس‌بوک، توییتر، لینکدین، و گوگل+ تقریبا سه میلیارد نفر از کاربران فعال رسانه‌های اجتماعی هستند!

چگونه می‌توانید این جمعیت را به سمت کسب و کارخود جذب کنید؟!
جواب ساده است! با ایجاد و استفاده از گرافیک‌های جذاب و جالب رسانه‌های اجتماعی.

طراحی بنر اینستاگرام در کرج

طراحی بنر تبلیغاتی در کرج

نظرات