در طراحی بیلبورد شش کلمه یا کمتر از آن ایده آل خواهد بود:

طراحی بیلبورد در کرج/

در ذهنتان داشته باشید زمانی که در حال دیدن بیلبوردها هستید، زمانی زیادی برای بررسی آن ها ندارید. اغلب بطور میانگین، برای خواندن هر بیلبورد، حدود ۶ ثانیه زمان اختصاص داده می شود. به همین خاطر تنها کاری که باید انجام دهید استفاده از شش کلمه برای انتقال پیام برند است. بسته به طول محتوا و راحتی خواندن آن می توانید چند کلمه دیگر به آن اضافه کنید اما در طراحی بیلبوردها و استرابورد به عنوان یک قانون کلی بهتر است بدانید که متن شما هر چقدر کمتر باشد بهتر است.

کاری بکنید افراد به شما توجه بکنند اما حواس آنها را پرت نکنید:

بیشتر اوقات بیلبوردها تلاش می کنند توجه رانندگان خودروها، موتورسیکلت ها و دوچرخه سواران و پیاده ها را به خود جلب کنند. ( شما تنها چند ثانیه برای جلب توجه افراد در اختیار دارید). همین امر باعث میشود دو راهی جذابی برای تبلیغ کننده ایجاد بشود.

قبل از هر چیزی شما دوست دارید افراد به تبلیغی که نوشته اید توجه کنند. اما نمی خواهید مسئول تصادفات و حوادث شدید رانندگی باشید. به همین خاطر باید مراقب حواس پرتی افراد باشید. با اینکه این موضوع در بیشتر رسانه ها دیده می شود اما بیلبورد اهمیت زیادی در این زمینه دارد و باید تعادل خوبی در جلب توجه افراد ایجاد شود.

باهوش باشید اما خیلی زرنگ نباشید:

یک بیلبورد خسته کننده توجه افراد را به خود جلب نخواهد کرد. طراحی بیلبورد حرفه ای می تواند براحتی توجه افراد را به خود جلب کند و بر روی افکارشان تاثیر بگذارد. بیلبوردی که در آن از عنصر زرنگی بیش از حد استفاده شده باشد توسط بیننده و مخاطب نادیده گرفته خواهد شد.

بعنوان یک قانون کلی باید از بیلبوردهایی استفاده کنید که نظر بیننده را جلب کند و او را به تحقیق در مورد برند وا دارد. استفاده از عناصر بصری پیچیده در این شرایط مفید نخواهد بود. برخی از افراد بر این باورند که بیلبوردها همانند تکه های پازلی هستند که باید توسط مخاطب حل شوند اما این ها باید ساده تر از یک پازل باشند. باهوش باشید، سرگرم کننده باشید اما بیلبورد را به یک پازل تبدیل نکنید. شما در صنعت تبلیغات هستید پس لازم نیست زرنگی خود را به رخ افراد بکشید.

طراحی بیلبورد در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  طراحی بیلبورد در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات