اگر به دنبال طراحی لوگو ورزشی در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی لوگو ورزشی در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی لوگو ورزشی در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

ویژگی لوگو ورزشی:

یک لوگوی ورزشی باید چیزی بیشتر از رنگ خاص آن باشگاه یا تیم را به تصویر بکشد. در لوگوها بایستی نگرش ها واطلاعات باشگاه یا رشته ورزشی و گروه طرفداران درنظر گرفته شود.

طراحی لوگو پوما:

پوما حیوانی كه هم در شب و هم در روز در حال تکاپو میباشد.

برند پوما برای لباسها و کفشهای اسپرت ورزشی اش بسیار مشهور میباشد که کیفیت بالا وطراحی حرفه ای و خاصی دارند.در واقع بنیانگذاراین شرکت همان برادران داسلر (تولید کننده کفش آدیداس) بودند که بعد از بالا گرفتن اختلاف ها تصمیم به جدایی و ایجاد یک برند مستقل و جدا می کنند. پوما اسپانسر تیم های ورزشی متعددی شده و البته در جام جهانی ۱۹۹۸ هم حامی تیم ملی ایران و تامین کننده پوشاک آن ها شد.

ترجمه ی پوما به زبانهای مختلف دنیا یکی میباشد و همچنین بهترین نام برای بیان سرعت و قدرت می باشد. پوما یکی از شکارچیان زبده حیات وحش به شمار می رود. پرش این حیوان تنها با یک جهش حداکثر به بالاتر از ۶ متر نیز می رسد. ویژگیهای پوما حیوانی بود که ایده ی لوگوی برند «پوما» را بوجود آورده.

طراحی لوگو آدیداس:

آدی داسلر، به دنبال نمادی بود که بتواند با ورزشکاران حرفه ای ارتباط خوبی بر قرار بکند؛ بنابراین المانی شبیه بر سه خط را برای طرح لوگو برگزید و از آن برای معرفی کفش هایش استفاده کرد. از نظر او مهم ترین تعبیر این سه خط، القای حس سادگی بود؛ اما همین سادگی، لوگوی آدیداس را تبدیل به لوگویی منحصر به فرد کرد.هم اکنون در تمام جهان، مردم با دیدن هر سه خط کنار یکدیگر، برند آدیداس را به خاطر می آورند این لوگو با سه خط سادۀ خود به کیفیت، انعطاف پذیری و در اختیار داشتن بازار اشاره می کند. این سه خط در زاویه‌ای قرار دارند که با هم یک مثلث را تشکیل می‌دهند. این مثلث نماد یک کوه میباشد که به‌نوبه خود نشان‌دهنده ی چالش ‌هایی میباشد که هر ورزشکار با آن‌ها روبروست. همچنین طراحی سه خط، از نظر پزشکی به روی توازن و تعادل ورزشکار موثر میباشد.

طراحی لوگو ورزشی در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  طراحی لوگو ورزشی در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات