اگر به دنبال طراحی لوگو در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی لوگو در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی لوگو در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

لوگو چیست؟

لوگو یک نشانه‌ی گرافیکیست که می‌تواند به صورت علامت، سمبل، نوشتار و یا ترکیبی از این‌ها طراحی بشود.

  • این نشانه ی گرافیکی به وسیله ی شرکت‌های تجاری، تولیدی و صنعتی و هم‌چنین کسب و کارهای کوچک استفاده می‌شود تا از این طریق نوع خدمات اهداف و محصولشان را سریع‌تر به مخاطب معرفی کنند. به واسطه خلاقیت، منحصر به فرد بودن و بصری بودن در اذهان حک شده و ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطب داشته باشند.
  • در بسیاری از موارد تصویر یک لوگو اولین چیزی است که با شنیدن یک نامش به ذهنتان می‌رسد بطور مثال: کوکا کولا، نایک، اپل و سایر نام ها
  • لوگو به عنوان آرم، برند، علامت تجاری و هویت سازمان شما شناخته می‌شود.
  • بخشی از کسب و کار، محصول یا هویت بصری شما می‌باشد.
  • طراحی یک لوگو ی زیبا و کارآمد اهمیت بسیار بالایی در محبوبیت یک برند در نظر مخاطبان دارد.
  • لوگو می‌تواند ترکیبی از حروف، نشانه‌ها و نماد باشد که چهره و مشخصه یک برند است.

انواع لوگو:

طراحی لوگو را می‌توان براساس استفاده از عناصری مانند نوشتار، شکل و غیره به سه گروه کلی تقسیم نمود:

استفاده از تصویر

استفاده از نوشتار

ترکیب نوشتار و تصویر(لوگوی ترکیبی)

 

طراحی لوگو در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله طراحی لوگو در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

div>

نظرات