اگر به دنبال طراحی لوگو در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی لوگو در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی لوگو در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

نظر گرافیست بزرگ در مورد لوگو چیست:

جیکوب کاس یکی از گرافیست‌های مطرح در دنیا در خصوص طراحی لوگو می‌گوید: لوگو‌ها همانند انسان ها میباشند، انسان ها ترجیح می دهند که به جای یک عبارت توصیفی گیج کننده و فراموش شدنی با اسم خود صدا زده شوند. بنابراین می‌توان گفت که لوگو ها نباید توصیف کننده کاری که یک کسب و کار خاص انجام می دهد باشند، بلکه باید هویتی قابل شناسایی و ماندگار در اذهان ایجاد بکنند.
یکی از اهداف طراحی لوگو، بوجود آمدن سمبلی برای وجود یا حضور شخص یا شرکتی در بازار رقابتی میباشد. شما می توانید رد حضور یا وجود یک کسب و کار را در مکان های مختلف، با دیدن آن لوگو در فضا، دریابید. در کل می توان گفت، لوگو یا آرم یک شرکت در عین سادگی، بیان کننده هویت کاری یک فرد، گروه یا شرکت می‌باشد و باید مفهوم وجودی آن کسب و کار را جلوه بدهد.

ویژگی‌های لوگوی قدرتمند:

هر آنچه که قبلا در ارتباط با مفهوم لوگو و هدف از طراحی لوگو گفته شد، نشان دهنده اهمیت طراحی لوگو حرفه ای و با کیفیت آرم میباشد. می توان این مفهوم را این گونه گفت که اگر شما نام فردی را ندانید، او را با توجه به ظاهری که دارد توصیف می کنید.
دقیقا کارکرد لوگو در ماهیت کسب و کار‌ها نیز به همین شکل میباشد. زمانی که مخاطبین آرم شرکت شما را می‌بینند، با آن ارتباط برقرار می‌کنند و توصیفی از کسب و کارتان در ذهن مخاطبین تداعی می‌شود و در نهایت آن توصیف تبدیل به اسم شرکت شما می‌شود. این فرآیند را دقیقا در هنگامی که تیک را دیده و برند نایک یادآوری می شود، می بینیم. یادآوری مک‌دونالد بعد از دیدن حرف “ام” طلایی نیز از دیگر مثال های این پروسه ذهنی میباشد.

نظرات