اگر به دنبال طراحی سایت در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی سایت در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

معنای طراحی سایت اختصاصی چیست ؟

افراد زیادی در این زمینه با ما تماس گرفته اند که آیا وب سایتی که به صورت اختصاصی طراحی نشود یعنی این که اون وب سایت مختص ما نیست و می توان آن سایت را به شخص دیگری نیز واگذار کرد ؟ قطعا جواب خیر میباشد!

فرض بکنید شما قصد طراحی یک سایت فروشگاهی دارید، تمامی وب سایت های فروشگاهی از لحاظ امکانات تقریبا شبیه هم میباشند مگر اینکه شما ایده خاصی یا امکانات خاصی داشته باشید که بخواهید آن ها را هم به فروشگاه خود اضافه بکنید. منظور از طراحی سایت اختصاصی یعنی این که شرکت x تمامی کدهای لازم برای برپایی این فروشگاه را نوشته و بعنوان محصول اختصاصی که هیچ شرکت دیگری این کدها را در اختیار ندارد به مشتریان خود ارائه می دهد که شاید امری منطقی هم باشد چرا که با همان گروه نوشتن دوباره کدها تقریبا تکرار مکررات خواهد بود. اگر وب سایت درخواستی شما از جمله سایت هایی باشد که قبلا برنامه نویسی اختصاصی آن صورت گرفته، تقریبا می توان گفت تنها کاری که انجام می شود طراحی قالب برای این سیستم فروشگاهی اختصاصی می باشد. اما فرض بکنید قصد طراحی سایتی  دارید که ایده آن نو بوده و تا به حال مشابه آن را هیچ شرکتی انجام نداده، در این حالت طراحی اختصاصی یعنی این که سایت شما از ۰ تا ۱۰۰ برای شما و با توجه به ایده شما برنامه نویسی خواهد شد.

در حالت کلی  طراحی سایت به صورت اختصاصی یعنی این که کدهایی که وب سایت شما با آن راه اندازی خواهد شد مختص اون شرکت بوده و در دسترس شرکت یا گروه دیگری نمیباشد.

طراحی سایت در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  طراحی سایت در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات