اگر به دنبال طراحی کاتالوگ در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی کاتالوگ در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی کاتالوگ در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

طراحی کاتالوگ صنعتی:

طراحی جذاب، چیدمان هوشمندانه عناصر، تصاویر باکیفیت و سازماندهی ، اساسی ترین گام در طراحی یک کاتالوگ محسوب می شوند. بعلاوه کسب و کارهای متفاوت غالبا نیازمندی های بسیار متفاوتی دارند. بطور مثال کاتالوگ یک فروشگاه بزرگ لوازم ورزشی کاملا متفاوت با کاتالوگ یک فروشگاه ساعت می باشد. این مورد را همیشه در نظر داشته باشید که یک سایز یکسان برای چاپ کاتالوگ همه کسب و کارها مناسب نمیباشد.
سوالی که مطرح می شود این میباشد که باید از کجا شروع بکنیم؟
۱برای مخاطبانتان طراحی کنید:
عملکرد یک کاتالوگ عالی با میزان فروشی که می تواند ایجاد بکند سنجیده می شود. به عبارت دیگر کاتالوگ را باید دقیقا برای مشتری هدف خود طراحی بکنید. اگر مشتریان هدف شما از رده سنی جوانان میباشند یقینا طرح کاتالوگ شما باید کاملا متفاوت از زمانی باشد که مخاطبان شما افراد میانسال تشکیل می دهند. اگر مخاطبان شما گروه های متفاوتی میباشند شاید بهتر است که چند طرح مختلف برای چاپ کاتالوگ خود درنظر بگیرید تا بتوانید سلایق مختلفی را پوشش بدهید.
۲سایز و فرمت مناسب:
در طراحی و چاپ کاتالوگ حتما فضای کافی را به محصولاتتان اختصاص بدهید. وقتی کاتالوگ خود را طراحی می کنید مطمئن بشوید که کاتالوگ شما به قدر کافی بزرگ باشد تا بتواند مانند ویترین مغازه تمامی محصولات شما را به خوبی نمایش بدهد و توجه مخاطبانتان را به مهمترین محصولات و خدمات شما بخوبی جلب کند.
باید تعداد صفحات کاتالوگ، فرمت و حسی که به مخاطب با خواندن کاتالوگ دست میدهد را همواره درنظر داشته باشیم. بطور مثال چنانچه شما در زمینه عکاسی یا ساعت سازی فعالیت می کنید بهتر میباشد طرح کاتالوگ شما به گونه ای باشد که المان های کمتری در صفحات قرار بگیرد و در عوض با برجسته سازی عکس، توجه مخاطبان را به کاتالوگ بیشتر جلب کنید و طرح منحصربه فردی ایجاد کنید.
۳استفاده از تصاویر باکیفیت:
تصاویر محصولات و خدمات شما، محور اصلی کاتالوگتان می باشند. همواره به این نکته توجه کنید که تصاویر محصولات ارزشمند تر خود را در کاتالوگ بزرگتر از محصولات کم ارزش خود قرار دهید. تصاویر خوب محصولات شما را جذابتر جلوه می دهد و میتواند منجر به افزایش فروش شما بشود. اطمینان حاصل کنید که تمامی تصاویر شما از نور خوبی برخوردار باشند و رزولوشن آنها برای چاپ کاتالوگ مناسب باشد.

طراحی کاتالوگ در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  طراحی کاتالوگ در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات