اگر به دنبال طراحی کاتالوگ صنعتی در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین و عالی ترین تجربه طراحی کاتالوگ صنعتی در کرج را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی کاتالوگ صنعتی در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

طراحی کاتالوگ تبلیغاتی اصولی با توجه به فضای رقابتی در دنیای کسب و کار و تبلیغاتی و بازاریابی باعث موفقیت در کسب و کار می‌شود، علاوه بر خاص بودن ایده طرح ، باید به سایر نکات کلیدی در طراحی کاتالوگ توجه کرد، از جمله : جذابیت و خلاقیت طرح، محتوای موثر، هویت سازی، خلق پیام. بنابراین فروش قوی یک محصول به چگونگی طراحی گرافیکی کاتالوگ آن بستگی دارد تا بین صدها رقبای خود متفاوت و خاص باشید ،طراحی شبکه چاپ با توجه به تجربه و تخصص ویژه در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای و بروشور های تبلیغاتی و صدها نمونه طرح های کاتالوگ صنعتی و تبلیغاتی اجرا شده آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی و گرافیک، چاپ ، تبلیغات، بازاریابی و خلق برند در کوتاه ترین زمان ، مناسب ترین تعرفه قیمت، با کیفیت ترین به مشتریان گرامی میباشد.

طراحی کاتالوگ و عکاسی صنعتی دو عنصر هماهنگ در طراحی گرافیکی کاتالوگ هستند. مهم نیست که چه سبک از طراحی کاتالوگ را آغاز کرده اید، عکس محصول باید همیشه قهرمان مجله یا کاتالوگ صنعتی و تبلیغاتی باشد. یک عکس حرفه ای باید ویژگی محصول در رنگ و کیفیت را در وضوح خیره کننده و خلاقیت به بهترین حالت نشان بدهد. ویژگی های عکاسی صنعتی و تبلیغاتی حرفه ای:

  •  چیدمان خلاقانه
  •  هماهنگی عکاس و طراح در رعایت کادر بندی
  •  قدرتمند نشان دادن محصول
  •  عکاسی بصورت تک محصول
  •  استفاده از پس زمینه سفید در محصولات

طراحی جلد کاتالوگ و صفحات داخلی و چگونگی اجرایی ایده و روند صحیح تولید و ساخت یک کاتالوگ حرفه ای در کیفیت نهایی و اثر بخش یا نبودن آن موثر میباشد. کاتالوگ ها اغب جهت نمایش و فروش محصولات ، و در موارد دیگر همانند دفترچه راهنما با ذکر جزیات عمل می کنند، از تفاوت های فیزیکی کاتالوگ با بروشور ها اصولا به می توان اغلب دارا بودن صحافی منگنه، سیمی یا چسب، روکشدار و حجیم بودن صفحات، گراماژ کاغذ، با سایز بندی های استاندارد قابل پست و … می باشد.

 

طراحی کاتالوگ صنعتی در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله طراحی کاتالوگ صنعتی در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات