اگر به دنبال طراحی کاتالوگ و بروشور در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی کاتالوگ و بروشور در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی کاتالوگ و بروشور در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

کاتالوگ و بروشور:

کاتالوگ و بروشور برای معرفی و تبلیغ محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید، بسیار روش کارآمد و موثری می باشد. بسته به نوع محصول و یا خدمات شما پیشنهادی به شما ارائه می شود، از این جهت که کاتالوگ برای شما کافیست هر دو تاثیر بسزایی خواهند داشت. اگر کسب و کار شما خدمات ارائه می دهد و یا کالای مصرفی ارائه می کند و نیاز به توضیحات نوشتاری بیشتری دارد بروشور میتواند بسیار موثر واقع شود و از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه میباشد.

طراحی کاتالوگ حرفه ای در کرجچنانچه در تجارت شما تصویر کالا از اهمیت بالایی برخوردار باشد، طراحی کاتالوگ میتواند بسیار مفید واقع بشود زیرا که کیفیت عکس ها و تصاویر در کاتالوگ بخوبی نمایش داده میشود، البته جلوه  عکس در کارهای چاپی زمانی که از عکاسی صنعتی حرفه ای بهره گرفته باشید، بسیار چشمگیر خواهد بود. در صورتی که شرکت شما شامل تعداد زیادی خدمات و یا چندین کالا باشد، عنوان کردن فهرست وار آنها و به ترتیب توضیح هر کدام در کنار عکس مرتبط خیلی منظم تر و کارامد تر خواهد بود که این هدف از طریق طراحی بروشور کاتالوگ احراز خواهد شد.

طراحی بروشور در ابعاد و طرح های گوناگون ارائه می شود. بروشور ها به صورت ۳لت یا هفت لت و به حالت آکاردئون قابل ارائه می باشد ولی کاتالوگ ها معمولا در صفحات بیشتری ارائه می شوند. بی گمان مهمترین عنصری که در طراحی کاتالوگ و بروشور بیننده را به وجد می آورد، تصاویری میباشد که از محصول تان در صفحات شما به نمایش گذاشته می شود. مهمترین نکته ای که در شروع طراحی باید در نظر داشت، این میباشد که گروه مخاطبان مورد نظر را بخوبی شناسایی نماییم و با توجه به سبک و سیاق آنها، طراحی را آغاز نماییم.

در این موارد بهتر میباشد هماهنگی بین رنگ سازمانی و رنگ بندی صفحات مخصوصا جلد اول آن وجود داشته باشد. در جلد اول کاتالوگ باید سنخیتی با محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید، وجود داشته باشد. تناسب میان رنگ بندی های هر صفحه در کاتالوگ و بروشور، انگیزه تماشاچی را برای مطالعه ی ادامه مطلب دوچندان می نماید. فونت ها در متن نوشتاری  با سایز های بزرگ و متوسط می توانند توجه خواننده را به عناوین جلب نمایند. طراحان مجموعه هنری و تبلیغاتی مگشو با کادری مجرب با خلق ایده های نو، معرفی محصول یا خدمات شما را با کیفیتی در خور برند تجاری تان، ارائه می دهد.

 

جایگزین کاتالوگ و بروشور

حال می خواهیم چند جایگزین برای کاتالوگ و بروشور به شما معرفی کنیم. به جای کاتالوگ و بروشور، می‌توانید از روش‌های دیگری برای تبلیغات و ارتباط با مخاطبان استفاده کنید که عبارتند از:

 

وبسایت: طراحی وبسایت حرفه‌ای و جذاب، به شما اجازه می‌دهد تا به صورت جامع و جدیدتر در مورد محصولات و خدمات خود به مخاطبان ارائه دهید.

طراحی سایت در کرج

طراحی سایت در کرج

رسانه‌های اجتماعی: با استفاده از رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتویوب، فیس بوک و … می‌توانید به راحتی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و به صورت مستمر درباره محصولات و خدمات خود پست بگذارید. برای پشتیبانی اینستاگرام در کرج می‌توانید از تیم ما کمک بگیرید.

طراحی پست اینستاگرام در کرج

طراحی پست اینستاگرام در کرج

پست الکترونیکی: با ارسال پست الکترونیکی به مشتریان و مخاطبان خود، می‌توانید اطلاعات جدیدتر و تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه را به آنها ارائه دهید.

ویدئو: با ساخت ویدئوهای تبلیغاتی و آموزشی، می‌توانید به شیوه‌ی جذابی در مورد محصولات و خدمات خود به مخاطبان خود پیام بدهید.

تیزر تبلیغاتی در کرج

تبلیغات در رسانه‌ها: با انتشار تبلیغات در رسانه‌های مختلف، می‌توانید به صورت گسترده‌تر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و از قابلیت‌های تبلیغاتی آنها بهره‌مند شوید

تولید محتوا اینستاگرام در کرج

تولید محتوا اینستاگرام در کرج

طراحی کاتالوگ و بروشور در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  طراحی کاتالوگ و بروشور در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات