کارت ویزیت

کارت ویزیت یکی از ملزومات طراحی از ست اداری می باشد. کارت ویزیت (Business Card) را می توان یکی از قدیمی ترین اما مؤثر ترین راه ارتباطی بین مخاطبین دانست. کارت ویزیت می تواند برای معرفی ساده شما بسیار مؤثر باشد. شاید برای شما پیش آمده است که در گفت و گو با مخاطبین نیاز داشته باشید که خود و یا حرفه ی خود را معرفی کنید اما نمی دانید چگونه؛ یا اینکه فرصتی برای معرفی نداشته باشید. با داشتن یک کارت ویزیت خاص نه تنها می توانید معرف خود یا حرفه ی خود باشید بلکه می توانید آن را با ارائه کارت ویزیت در ذهن مخاطبین خود ماندگار کنید.

کارت ویریت زیبا می تواند نقش تاثیرگذاری در صنعت و یا در حرفه ی شما داشته باشد.ن کته ای که باید در طراحی کارت ویزیت رعایت کنید، خوانایی فونت و همچنین استفاده از خلاقیت به همراه هارمونی مشخص شده در طراحی کارت ویزیت می باشد.

کارت ویزیتطراحی کارت ویزیت

برای معرفی خود در هر گفت و گویی نیاز دارید که اطلاعات تماس خود را از قبیل : شماره، آدرس و … را در اختیار مخاطبین خود قرار دهید. طراحی کارت ویزیت خاص و جذاب یکی از رکن های اساسی در طراحی کارت ویزیت میباشد.

گروه مگ شو با داشتن کادری مجرب و متخصص آماده خدمت خدمت رساتی در امر طراحی کارت ویزیت می باشد.

تعریف کارت ویزیت

تعریف کارت ویزیت : کارتی که می تواند اطلاعات و کسب و کار یک فرد را معرفی کنید، همچنین می توانید برای معرفی رسمی کمپانی یا شخصی خاص مورد استفاده قرار دهید.
کارت ویزیت می تواند شامل اطلاعاتی از قبیل : نام ، لوگو شرکت، آدرس و دیگر اطلاعات تماس باشد.

طراحی کارت ویزیت حرفه ای

طراحی حرفه ای کارت ویزیت می تواند شما را در میان اقشار مردم برجسته و مهم بنمایاند.

طراحی حرفه ای کارت ویزیت همراه با ایده های ابتکاری بدیع و نو می باشد.

طراحی کارت ویزیت معماری

گاهی طراحی کارت ویزیت با رنگ ها و فرم های جسورانه نظر یک مخاطب متهور را به شما جلب میکند.

به هرحال مهم این است که کارت شما شخصیت یک شرکت معماری و یا خود شخص معمار را برساند.

نظرات