آژانس تبلیغاتی مَگ شو فعال در زمینه کلیه امور تبلیغاتی همچنین طراحی گرافیک ، میباشد . جهت اطلاعات بیشتر در در مورد طراحی گرافیک مقاله زیر را مطالعه بفرمایید و در صورت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

طراحى گرافيک در واقع اصطلاح عامیانه ای براى حرفه‌اى متشکل از طراحى حروف، تصويرسازي، عکاسى و چاپ به‌ منظور ارائه اطلاعات يا آموزش است. اين اصطلاح را اولين بار “ويليام اديسون ديگينز” در سال ۱۹۲۲ بکار برد. با اين همه فقط پس از جنگ جهانى دوم بود که کاربرد آن رايج شد.

در مفهوم ارتباط بصرى تاريخ طولانى مدتى دارد. زمانى که انسان اوليه براى يافتن غذا به شکار مى رفت و جاى پاى حيوانى را بر روى گِل مىديد، در واقع نوعى نشانهٔ بصرى را مشاهده مى کرد. طراحی گرافيکى مى تواند نشانه باشد، مانند حروف الفبا؛ يا يک نظام نشانهاى ديگر را شکل دهد؛ مانند علائم جادهاي. علائم گرافيکى در کنار هم تشکيل تصوير مىدهد. طراحى گرافيک در يک معنا حرفهٔ انتخاب يا ساخت علائم و آرايش آنها بر يک سطح براى انتقال يک ايده است. گرافيک هنرى است که ترسيم کردن و نگاشتن عناصر اصلى آنرا تشکيل مى دهند.

طراحی گرافیک چیست

طراحی در جهت خلق آثار گرافیکی ،عبارت « طراحی گرافیک » در مقابل کلمه طراحی نامگذاری دقیق تر و کاملتری است، چراکه طراحی به معنای عام ، به فرایند تجسم و خلق آثار بصری گفته می شود که در لحظه شکل می گیرد و خصلتی خلاقانه دارد. اما طراحی گرافیک محدوده مشخصی است که در آن طراحی در جهت انتقال پیام و بر اساس نیاز سفارش دهنده یا مخاطب شکل می گیرد.

طراحی گرافیک در یک نگاه به نمایش بصری پیام و ایده ای خاص می پردازد و این مهم را با استفاده از نمادها، نشانه ها، کلمات و ترکیب تصاویر انجام می دهد. طراح گرافیک ممکن است از طریق صفحه آرایی، تایپوگرافی، تصویرسازی و عکاسی دست به تولید یک اثر بصری با مفهوم و پیامی خاص بزند.

طراحی گرافیک در گذشته، بدون آنکه مجموعه منسجمی را تشکیل دهد همواره از زمان پیدایش فرهنگ مکتوب و کتابت وجود داشته است. صفحه آرایی، انواع خط و تصاویر نسخ خطی را می توان به عنوان رویکردی طراحانه در گرافیک قلمداد کرد، اما اهمیت و انسجام طراحی گرافیک از زمان رواج صنعت چاپ و بعد تر بواسطه چاپ مطبوعات و مجلات پر رنگ تر شد، تا امروز که با شکل گیری فضای مجازی طراحی سایت و تولید دیجیتال نیز به آن افزوده شده است.

گرایش تبلیغاتی طراحی گرافیک گستره ای بین تبلیغات مجازی، بیلبوردها، پوستر و بسته بندی را شامل می شود و در بخش هویت سازی طراحی لوگو و نام تجاری را دربرمی گیرد.

بخش دیگر طراحی گرافیک بخش انتشارات است. در این گرایش طراحی جلد، صفحه بندی و به طور کلی تمامی بخش های طراحی که مرتبط با آثار چاپی همچون مجلات، روزنامه ها و کتاب هاست توسط طراح تهیه می شود.

دسته بندی آثار مربوط به طراحی گرافیک:

و هرآنچه به زیبایی شناسی محصول و برجسته تر شدن شغل و بهتر دیده شدن کمک می کند.

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله چاپ و‌ طراحی گرافیک در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات