عکاسی تبلیغاتی در کرج | در دنیای مدرن امروز عکس های با کیفیت و زیبا از ملزومات تبلیغات  استفاده از عکاسی تبلیغاتی به عنوان عنصری بصری برای کسب و کارها و معرفی محصولات برند ها به حساب می آید.

عکاسی تبلیغاتی به عکاسی از محصولات و خدمات یا حتی اشخاص در جهت اهداف تجاری گفته می شود . از عکاسی تبلیغاتی در جهت معرفی و تبلیغ یک برند یا محصول خاص در مجلات، کاتالوگ های تبلیغاتی و یا حتی رسانه ها استفاده می شود.

عکس های تبلیغاتی باید بنا به درخواست مشتری باشد و همچنین عکاس باید بتواند ایده ها و نظرات مشتری را در عکس های خود بگنجاند و این عمل به نحوی صورت گیرد که تمام جلوه های یک محصول را به بهترین شکل به نمایش بگذارد، همچنین در حین معرفی محصول یا برند مخاطب را به خرید آن محصول ترغیب کند.

یک عکس تبلیغاتی حرفه ای باید بتواند به خوبی ابعاد و رنگ و ساختار یک محصول را به تصویر بکشد و به طوری که تصویر گرفته شده از محصول مغایرتی با محصول حقیقی نداشته باشد در کنار داشتن این خصوصیات باید از کیفیت و گیرایی بالایی برخوردار باشد تا بیننده را مجذوب تصویر کند. برای عکاسی تبلیغاتی در کرج با ما همراه باشید.

 

مراحل انجام عکاسی تبلیغاتی

 

برای شروع عکاسی تبلیغاتی در کرج پیش از هرچیز عکاس باید ماهیت محصول و یا سوژه عکاسی خود را به درستی بشناسد و جامعه هدف خود را به خوبی تعیین کند پس از آگاهی کامل از این موارد میتواند تشخیص دهد به چه نوع عکس هایی نیاز دارد و هدف از عکاسی تبلیغاتی برای آن محصول چیست .

 

عکاس باید مکان عکاسی خود را متناسب با هدف خود انتخاب کند. عکاسی تبلیغاتی در کرج میتواند در محیط ها و فضاهای مختلف صورت گیرد. به نسبت نوع عکاسی و همچنین نوع محصول گاهی عکاسی در فضای آزاد و گاهی در استودیو عکاسی صورت می گیرد. در انتخاب مکان و نحوه به نمایش گذاشتن سوژه عکاسی، عکاس باید از ایده های خلاقانه و نوآورانه خود جهت خلق یک عکس حرفه ای و گیرا بهره بگیرد.

 

عکاسان در زمینه عکاسی صنعتی  به طور معمول تعداد بیشتری عکس به نسبت تعداد عکس های درخواستی مشتری عکس برداری می کنند زیرا بسیاری از عکس های گرفته شده دارای نواقص و ایراداتی هستند.

تعداد خیلی محدودی از عکس های گرفته شده به عنوان عکس منتخب گزینش میشود. اغلب ایرادات و نواقص عکس های گرفته شده با ادیت و یا روتوش توسط عکاسان برطرف میشود. عکاسان با تغییر رنگ یا نور و با اضافه کردن افکت و یا المان ها جلوه دیگری در عکس ایجاد میکنند.

 

عکاسی  محصول برای اینستاگرام 

 

اگر شما به فکر راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام هستید یا به ارتقا کیفیت صفحه فروش اینترنتی تان در اینستاگرام فکر میکنید حتما یکی از مسائلی که با ان مواجه شده اید چگونگی عکاسی از محصول برای اینستاگرام است.

همانطور که میدانید اینستاگرام یک صفحه اجتماعی بصری محبوب است که امروزه عده زیادی از آن برای تجارت و کسب و کار استفاده میکنند. ولی شناخته شدن صفحه شما و رونق کسب و کارتان در این شبکه اجتماعی گسترده نیازمند داشتن خصوصیاتی است.

یکی از اصلی ترین موارد که مستلزم به رعایت آن هستید گرفتن عکس های با کیفیت و گیرا از محصولاتتان برای معرفی و به نمایش گذاشتن محصولتان است.

 

آیا داشتن دوربین عکاسی الزامیست؟

شاید با خود فکر کنید بیشتر عکس های با کیفیتی که در اینستاگرام میبینید با دوربین عکاسی گرفته شده است ولی اینطور نیست.

اگر برای گرفتن عکس های خود از دوربین عکاسی استفاده کنید بسیار خوب است ولی اگر دوربین عکاسی نداشتید بهتر است از ابتدای کار هزینه های جانبی خود را با خرید دوربین افزایش ندهید.

دوربین تلفن همراه شما برای این کار کافیست و همچنین اگر گوشی تلفن همراه شما مدل های بالای آیفون یا سامسونگ باشد این قابلیت را به شما میدهد که با تنظیم آپشن های نورپردازی عکس های با کیفیتی را از محصول خود ثبت کنید.

 

نورپردازی

برای نورپردازی تجهیزات گسترده ای وجود دارد ولی ساده ترین روش برای نورپردازی استفاده از نور طبیعی خورشید است. اگر به زمان و موقعیت عکاسی دقت کافی داشته باشید میتوانید بهترین نورپردازی را در عکس های خود ایجاد کنید.

اگر در فضای بسته عکاسی میکنید گوشه ای از اتاقتان را که نور ملایمی به آنجا می تابد را برای عکسبرداری خود انتخاب کنید وچنانچه تصمیم دارید در فضای باز عکاسی کنید زمان عکاسی خود را در ساعات آغازین روز را پایانی روز انتخاب کنید که نور خورشید ملایم باشد تا سایه های شدید و تیز ایجاد نشود.

اگر هیچ یک از این شرایط را جهت ایجاد نور مناسب برای عکاسیتان داشتید به شما پیشنهاد میکنیم که از باکس نور یا خیمه استفاده کنید. مدل های مختلف باکس های نور در بازار جهت خرید موجود است ولی شما می توانید با کمترین هزینه و ساده ترین وسایل برای خود یک باکس نور بسازید.

 

پس زمینه عکاسی 

یکی دیگر از نکاتی که در عکاسی محصول باید به آن دقت کنید انتخاب پس زمینه مناسب برای محصول است. سعی کنید از پس زمینه های شلوغ و طرح دار برای عکس های خود استفاده نکنید زیرا پس زمینه شلوغ حواس بیننده را از محصول هدف شما پرت می کند. پس زمینه روشن و کاملا تمیز بدون گوشه و لکه ای بهترین انتخاب برای عکاسی محصول است ولی گاهی محصول به واسطه رنگ و ظاهرش در پس زمینه تیره نمایش زیباتری دارد.

یکی از قابلیت هایی که امروزه در بسیاری از گوشی های هوشمند وجود دارد و شما میتوانید از آن بعضی از عکس های خود استفاده کنید حالت پرتره است. شما میتوانید از این قابلیت در جهت گرفتن عکس های با پس زمینه دنیای واقعی بهره بگیرید.

این نوع پس زمینه برای معرفی محصولاتی که در جایی استفاده خاصی دارند و یا توسط فرد خاصی طراحی شده است کاربرد دارد.

 

انتخاب زاویه عکس برداری

برای عکس برداری از هر محصولی زاویه به خصوصی مناسب است. زاویه عکاسی تاثیر زیادی در به نمایش گذاشتن ابعاد و جزئیات هر محصول دارد. به همین منظور توصیه میشود در زوایای متفاوتی از محصول مورد نظر خود عکس بگیرید تا مشتری بتواند محصول مورد نظرش را از جنبه ها و زوایای مختلف بررسی کند.

 

تغییر سایز عکس ها 

چنانچه تصمیم دارید از عکس های گرفته شده تان در پست اینستاگرام استفاده کنید باید آنها را به سایز ۱۰۸۰*۱۰۸۰ پیکسل تغییر سایز دهید.

 

عکاسی تبلیغاتی در کرج

همچنین شما میتوانید از نرم افزار های ادیت عکس مانند فتوشاپ و اپلیکیشن های ادیت عکس موجود در گوشی همراهتان برای ایجاد تغییرات در رنگ و نور تصویر و یا اصلاح ایرادات عکس گرفته شده تان استفاده کنید

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  عکاسی تبلیغاتی در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات