عکاسی صنعتی:

عکاسی صنعتی در کرج : معمولا در اطراف همه ما شخصی وجود دارد که یا محصولی برای فروش داشته باشد و یا بخواهد برای کسب و کار جدیدش تبلیغ کند و یا حتی خود شما ممکن میباشد تصمیم گرفته اید دست سازه های سنتی خود را برای فروش در اینستاگرام یا یک مارکت آنلاین تبلیغ کنید پس بین بحث های دوستانه و گپ های روزانه صحبت پیدا کردن گروهی متخصص برای عکاسی از محصولات و تبلیغات برندها دور از ذهن نیست.

تاثیر تبلیغات بر هیچ‌ کس پوشیده نمیباشد و همه‌ی ما قدرت آن را در گسترش کسب‌وکارها می‌دانیم. در دنیایی که قدرت رسانه‌ها چند برابر شده و فضای اطراف ما به وسیله‌ی عکس‌های جذاب و زیبا با انواع ترفندها و فیلترهایی که بر روی آن‌ها اعمال می‌شود احاطه شده، نمی‌توان تاثیر یک عکس صنعتی یا تبلیغاتی حرفه‌ای را نادیده گرفت! چه فروشگاه واقعی داشته باشید و چه صاحب یک فروشگاه آنلاین باشید، به عکاسی صنعتی نیازمندید تا بتوانید کسب‌وکار خود را به مخاطبان‌تان معرفی کنید.

در دنیای مدرن و وسیع تبلیغات امروز وجود عکس های زیبا و با کیفیت که توسط یک عکاس حرفه ای گرفته شده در واقع شناسنامه کاری و هویت بصری یک برند به حساب می آید . ما در این مقاله سعی کرده ایم تا شما را با مفهوم عکاسی صنعتی که یکی از ملزومات تبلیغات برای هر کسب و کاری محسوب می شود آشنا کنیم . عکاسی صنعتی شاخه های زیادی دارد که ما در مقاله زیر به شرح بعضی از این عنوان ها پرداخته ایم و در نهایت لزوم همکاری شما با یک عکاس حرفه ای تبلیغاتی را بیان کرده ایم . یادتان باشد هر عکس به جای هزاران کلمه توضیح میتواند حرف برای گفتن داشته باشد .البته محتواهای دیگری مثل تیزر تبلیغاتی ، موشن گرافیک ، پادکست و غیره نیز میتوانند به آگاهی مردم از نام برند شما کمک کنند.

شما باید بتوانید با عکس‌های گویا و پویا، با مخاطب‌تان سخن بگویید و برندتان را به مخاطب بشناسانید.

عکاسی صنعتی در کرج

فرق عکاسی صنعتی و تبلیغاتی:

در مرحله ی اول، شاید عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی مترادف یکدیگر در نظر گرفته شوند، اما این دو، تفاوت‌هایی اساسی با یکدیگر دارند! در واقع، عکاسی تبلیغاتی ، شاخه‌ای از عکاسی صنعتی میباشد و در زیر مجموعه‌ی آن قرار می‌گیرد.

بطور خلاصه میتوان گفت فرق عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در این میباشد که عکس‌های تبلیغاتی، جلوه‌ی تبلیغاتی بیشتری دارند و حاوی اطلاعات بیشتری میباشند، به گونه ای که بیننده با دیدن عکس‌های تبلیغاتی، داستانی را در ذهن خود شکل می‌دهد. اما عکس‌های صنعتی ، بیشتر به جزئیات محصول می‌پردازند و سعی می‌کنند به بهترین راه، ویژگی‌ها و جزئیات کالا یا خدمات را به تصویر بکشند. این مساله در عکس‌های تبلیغاتی تا به این حد پررنگ نمیباشد، بلکه در این شیوه‌ی عکاسی سعی می‌شود به مشتری القا بشود به محصول یا خدماتی، که شما از آن عکس تبلیغاتی گرفته‌اید، نیاز دارد!

به همین علت،‌ عکس‌های صنعتی معمولا ساده‌تر و با پس‌زمینه‌های ساده و بیشتر سفید ارائه می‌شوند در حالی که در عکاسی تبلیغاتی ، از عناصر صحنه و جزئیات مختلف برای روایت داستان عکس بهره‌برداری می‌شود.

مساله‌ای که مهم میباشد، اهمیت این دو نوع شیوه‌ی عکاسی میباشد که باعث می‌شود کسب‌وکار شما به هر دوی این‌ها به موازات یکدیگر نیاز داشته باشد. در عین حالی که نیاز دارید محصول خود را به شکل یک داستان کوتاه و تاثیرگذار به مخاطب نشان دهید، نیازمند آن نیز میباشید تا محصول‌تان را با وضوح بیشتر و بدون حاشیه‌پردازی به مخاطب معرفی کنید تا او قدرت انتخاب و تصمیم‌گیری داشته باشد.

نظرات