آژانس تبلیغاتی مگ شو اماده ی خدمات رسانی تبلیغاتی از جمله غرفه سازی نمایشگاه در کرج  به شما عزیزان می باشد . جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .جهت اطلاعات بیشتر دررابطه با غرفه سازی نمایشگاه برای شما مقاله زیر را تهیه دیدیه ایم تا در مورد غرفه سازی نمایشگاه بشتر بدانید .

غرفه سازی نمایشگاه و نمایشگاه های تخصصی صنایع گوناگون، فرصتی است تا بتوانید آن چه که هستید را عرضه و در معرض عموم بگذارید . که این موضوع سبب ارتقاء هویت برند و پیشبرد اهداف شما میاشد . حساسیت حضور در نمایشگاه و غرفه سازی نمایشگاه، یکی از چالش های بزرگ اصلی سازمان ها و شرکت ها  محسوب می شوند. ما با آگاهی بر این چالش ها و با تکیه بر دانش و تکنولوژی و هنر خود، سازه هایی خاص و مدرن، شیک تولید نموده ایم که با حداقل زمان قابلیت پیاده سازی و اجرا را برای غرفه سازی نمایشگاه دارند.

آژانس تبلیغاتی مَگ شو با دید ساده سازی فرآیند حضور سازمان ها در نمایشگاه ها و کاهش استرس های ناشی از فرآیند ساخت غرفه نمایشگاهی با تکیه بر دانش و تکنولوژی خود سازه ای خاص و نوین با حداقل زمان مورد نیاز برای پیاده سازی را طراحی و تولید نموده است. دیواره های پیش ساخته تتریس روشی مدرن برای حضور در نمایشگاه با امکان تمرکز بر اهداف بازاریابی و فروش شرکت است. تتریس سازه ای مدرن است که با اتصالات خاص و سرعت بالا در نصب نیاز به عملیات ساخت و ساز، رنگ آمیزی و استحکام بخشیدن به سازه نمایشگاهی در محل را از بین می برد. قابلیت های سازه تتریس سبب شده تا علاوه بر غرفه داران، برگزارکنندگان نمایشگاه ها و غرفه سازان نمایشگاه نیز از این سازه برای ساخت غرفه خود استفاده نمایند. طراحی جدید و خاص سازه نمایشگاهی تتریس سبب تمایز غرفه شما با دیگر غرفه ها شده و نقش موثری برای دیده شدن و جلب توجه شما دارد و تتریس را به عنوان گزینه ای برای غرفه سازی نمایشگاه معرفی نموده است. سازه تتریس با حذف مراحل ساخت، سرعت نصب فوق العاده سریع، سازه ای مطمئن را در اختیار شما قرار می دهد. کانترها، لایت باکس ها و ملحقات سازه نمایشگاهی تتریس به طور کامل با آن همخوانی داشته و زیبای غرفه نمایشگاه شما را دوچندان می کند و امکان اجرای المان های معمول در غرفه سازی نمایشگاه وجود دارد.

طراحی و اجرا غرفه سازی نمایشگاه در کرج

انواع غرفه سازی نمایشگاه

غرفه سازی ماکسیما:

این نوع غرفه سازی نمایشگاهی از انواع غرفه سازی های مدولار میباشد.در این نوع غرفه سازی ابتدا با توجه به ابعاد پلان و ابعاد و اندازه های سازه های پیش ساخته طراحی صورت میپذیرد و زمان نصب قطعات توسط پیچ به یکدیگر  متصل میگردند.

غرفه سازی پرتابل:

این نوع غرفه سازی متشکل از سازه های با قابلیت نصب تا چند نمایشگاه می باشند به صورتی که پس از طراحی خاص اولیه غرفه بخش های غرفه به صورت قسمت های مجزا و قابل حمل و نصب در کنار یکدیگر ساخته می شوند.بخش های مختلف سازه غرفه نمایشگاهی در کنار یکدیگر قرار گرفته و مونتاژ میگردند و پس از اتمام نمایشگاه قسمتهای مختلف سازه از یکدیگر جدا می شوند.

غرفه سازی خاص :

در این نوع غرفه سازی نمایشگاهی میتوان سفارشی تر و خلاقانه تر از باقی مدل های غرفه سازی نسبت به سفارش مشتری کار کرد . که یکی از انواع غرفه سازی میباشد که برای مشارکت کنندگان مورد توجه قرار گرفته. غرفه سازی خاص از اجزای مختلفی تشکیل میگردد که بنا به میزان بودجه مشارکت کننده قابل تطبیق میباشد.انتخاب هریک از انواع غرفه سازی نمایشگاه  در میزان هزینه ساخت تاثیر مستقیم دارد.

غرفه سازی ارزان:

این نوع غرفه سازی شامل بخشهایی محدودی از اجزا بوده و به همین علت از هزینه کمتری نسبت به دیگر سازه ها میباشد

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله غرفه سازی نمایشگاهی در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات