اگر به دنبال فیلمبرداری هوایی در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه فیلمبرداری هوایی در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد فیلمبرداری هوایی در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

فیلمبرداری هوایی:

تصویربرداری هوایی یکی قدیمی ترین روش های فیلمبرداری در جهان میباشد. از زمانی این نوع فیلمبرداری را با بالن انجام میدادند روزگارانی سپری شد تا از کایت و هواپیما و هلیکوپتر امروزه به پرنده های هدایت پذیر از دور (پهپاد) تبدیل شده. تصویربرداری هوایی را ابتدا هلی شات می نامیدند چون که غالبا با هلیکوپتر فیلمبرداری میشده است. این روزها حتی کودکان هم پرنده هایی دارند که جایگزین آدم آهنی و ماشین کنترلی های سابق برای آنها شده. این پرنده ها بسته به امکانات و قابلیت هایی که دارند قیمت های متفاوتی نیز دارند و به همین نسبت هدایت آنها نیز پیچیده تر میشود. به نحوی که پهپاد هایی که با آنها تصویربرداری هوایی انجام میشود ممکن است نیاز به یک خلبان ماهر داشته باشد.

انواع پرنده های فیلمبرداری

پهپادهای فیلمبرداری، بسته به نیاز استفاده کننده انواع و اقسام بسیار مختلفی دارند. برخی دارای ۴ ملخ، برخی ۶ یا ۸ و یا ۱۰ ملخ می باشند. در بعصی از آنها دوربین از کارخانه نصب و راه اندازی شده است و بعضی دیگر محدوده ای از وزن را مشخص می کنند که استفاده کننده بتوان دوربین را نصب کند. بعضی از پهپاد ها یک کنترل جدا برای تصویربردار دارند و کنترلی دیگر برای خلبان. اما در گروهی دیگر هر دوکار را یک کنترل انجام میدهد. تصویربرداری هوایی کار پهپاد ها را سخت کرده . چرا که یکی از ملزومات پلان خوب، بدون لغزش بودن است و این امر بر روی زمین صاف و ثابت هم به سختی میسر می شود چه برسد به هوا!

فیلمبرداری هوایی در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  فیلمبرداری هوایی در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات