اگر به دنبال موشن گرافیک در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه موشن گرافیک در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد موشن گرافیک در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

کاربرد های موشن گرافیک:

موشن گرافیک ها معمولا دو خصوصیت دارند:

  1.  از طریق عناصر بصری گرافیکی تاثیر فوری و جلب توجه کننده ای بر روی مخاطب می گذارند.
  2. همچون دیگر آثار گرافیکی موجز، مینیمال، سمبولیک و نشانه محور هستند.

این دو خصوصیت موجب میشوند که هم در فیلم هایی که با هدف برندیگ تولید می شوند کاربرد های زیادی داشته باشند و هم در فیلم هایی که به تشریح یک فرآیند می پردازند و مخصوصا فیلم های آموزشی کاربرد های بسیاری داشته باشند.

تاثیر گذاری رنگ، فرم، بافت، حرکت و… در کنار موسیقی و افکت صدا می تواند برند مورد نظر را در حافظه ی مخاطبان حک کند و رنگ سازمانی، لوگو، تایپوگرافی و دیگر عناصر یک برند را به ناخود آگاه ذهن بینند ببرد. هویت سازی لوگو و برند در تقریبا تمامی شبکه های تلویزیونی توسط تیزرها، آرم استیشن ها، وله ها، تیتراژ، opener ها، اعلام برنامه ها و میان برنامه های موشن گرافیک انجام میشود.

از سوی دیگر سادگی مینیمالیستی موشن گرافیک و استفاده از نماد ها کمک می کند تا برای اهداف آموزشی و پرزنت ها بسیار مفید باشد. بطور مثال تشریح یک ایده استارتاپی و یا فرایندی که قرار است اجرا شود اما مردم از ساز و کار آن اطلاعی ندارند با این روش بسیار مناسب است.

از سوی دیگر با توجه به اینکه عنصر داستان و درام در موشن گرافیک نسبتا کمرنگتر از دیگر تکنیک های فیلم سازی است می توان گفت که عمق و ماندگاری اثر تبلیغات و محتوای این آثار کمتر از تکنیک های دیگری چون انیمیشن های داستانی است. شاید بتوان گفت تاثیری سریع و قوی اما با ماندگاری قدری محدود تر.
منبع: وبسایت زاگرس فیلم

موشن گرافیک در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  موشن گرافیک در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات