اگر به دنبال موشن گرافیک در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه موشن گرافیک در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد موشن گرافیک در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

موشن گرافیک؟

متحرک سازی تصاویر و صداگذاری روی آنها را موشن گرافیک میگویند. به عبارت دیگر وکتورهای تصاویر انیمیشنی را با نرم افزارهای گرافیکی براساس سناریو خاصی، متحرک سازی انجام می دهند و سپس صداگذاری توسط گوینده روی موشن گرافیک انجام می شود تا مفاهیم بصورت کامل منتقل بشود.

کاربردهای موشن گرافیک:

وقتی بخواهید کلیپی بسازید مطمئنا به دوربین، نورپردازی، صدابرداری و بازیگر سپس تدوین ویدئو نیاز دارید. ولی در موشن گرافیک تقریباً فقط تدوین و صدا گذاری دارید و بقیه نقش ها را کامپیوتر ایفا می کند. بنابراین منطقی هست که هزینه موشن گرافیک پایین تر باشد. از طرفی موشن گرافیک بسیار جذابتر می باشد. از کاربردهای موشن گرافیک می توان ساخت تیزر تبلیغاتی، انیمیشن های دوبعدی، معرفی محصول یا خدمات، ایده های تبلیغاتی و برنامه های آموزشی و… را نام برد.

مزیت های موشن گرافیک:

  • انتقال مفاهیم به بهترین راه ممکن.
  • مخاطب را خیلی تحت تأثیر قرار می دهد.
  • وارد بازاریابی ویدئویی هم می شوید.
  • هزینه ی بسیار کمتر از تیزرهای واقعی با فیلمبرداریست.
  • در بازاریابی شبکه های اجتماعی بسیار به شما کمک می کند.
  • کیفیت آموزش را خیلی بالا می برد.

موشن گرافیک در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  موشن گرافیک در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات