طراحی و ساخت موشن گرافی و انیمیشن

طراحی و ساخت موشن گرافیک

ساخت موشن گرافیک در دنیای نوین امروزی راه های بسیاری برای پیشبرد اهداف و معرفی برند یا محصولات یک استارتاپ وجود دارد. که یکی از آنها موشن گرافیک است.
موشن گرافی اثر گذار، هدفمند و در عین سادگی در عمق وجود مخاطب فرورفته.تمامی اطلاعات موضوع مربوطه را به آن منتقل میکند.
ساخت موشن گرافیک به راحتی میتواند اثرگذاری چندین عکس، چندین مطلب و چندین ویدیو را بر روی مخاطب گذاشته آن را تحت تاثیر خود قرار دهد و به نوعی بینده را تبدیل به مشتری نماید. ساخت موشن گرافیک یکی از توانایی های آژانس تبلیغاتی مَگ شو می باشد . که با داشتن علم به روز در این حوزه و مهارت کافی ، تضمین کاملی بر پیشرفت و شناسایی کسب و کار و یا محصولات شماست .
شما هم میتوانید جهت ساخت موشن گرافی برای کسب و کار یا محصولات خود با مشاوران آژانس تبلیغاتی مَگ شو در ارتباط باشید تا بهترین موشن گرافی را برای کسب و کار یا استارت آپ شما بسازیم.

طراحی و ساخت انیمیشن

هنر انیمیشن و سینما حرکات را تجزیه می کند و دستگاه نمایش، این حرکات یا تک عکس ها را بصورت تسلسلی با هم ترکیب میکند تا توهم حرکت در ذهن بیننده شکل بگیرد. این گونه است که صنعت و هنر شگفت آوری به نام سینما، انیمیشن و تلویزیون در روزگار نو پدید آمد. در جام سفالین شهر سوخته، تجزیه ی حرکت را می بینیم اما وسیله ی ترکیب حرکت وجود نداشت و فقط ذهن بیننده باید بتواند تا آن تصاویر تسلسلی را باهم ترکیب کند .
شما هم میتوانید جهت ساخت انیمیشن برای کسب و کار یا محصولات خود با مشاوران آژانس تبلیغاتی مَگ شو در ارتباط باشید تا بهترین انیمیشن را برای کسب و کار یا استارت آپ شما بسازیم.