اگر به دنبال هدایای تبلیغاتی در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین کیفیت چاپ هدایای تبلیغاتی  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد هدایای تبلیغاتی در کرج مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

هدایای تبلیغاتی برای معرفی و به یاد ماندن شرکت، کمپاتی ، تولیدی و … می باشد. از هدایای تبلیغاتی در همایش ها، نمایشگاه ها ، رویداد ها و به عنوان هدیه در عید… می توان استفاده کرد.

اگر به دنبال هدایای تبلیغاتی در کرج میباشید در ادامه به معرفی چندین تا از هدایای تبلیغاتی خاص میپردازیم

ساعت تبلیغاتی

ساعت های تبلیغاتی به دوصورت هستند 

ساعت تبلیغاتی دیواری و ساعت تبلیغاتی رومیزی

ساعت تبلیغاتی رومیزی:

ساعت تبلیغاتی رومیزی به جهت قرار گرفتن برروی میز کار یا میز مطالعه محل مناسبی برای درج تبلیغات شما میباشد، که برند شما دائما به چشم مخاطب دیده شود .از جهت تنوع در کاربری و اشکال ساعت رومیزی تبلیغاتی بسیار است، از آن جمله میتوان به ساعتهای رومیزی چند کاره اشاره کرد که دارای ، جای لوازم التحریر ، جای عکس، یا جای کارت ویزیت هستند. محل چاپ تبلیغاتی بروی بدنه ساعت رومیزی بوده و نسبت به جنس بدنه نوع چاپ تعین میشود.قابل ذکر است که ساعت ها پس از خریداری باید به صورت جداگانه برند شما چاپ شود.

خرید ساعت رومیزی در کرج

ساعت تبلیغاتی دیواری:

ساعت تبلیغاتی دیواری به جهت قرار گرفتن برروی دیوار در واقع تابلوی تبلیغاتی شماست،و جز هدایای تبلیغاتی شیک جهت هدیه دادن به مشتریان یا مخاطبتان میبااشد. مدل های ساعت دیواری تبلیغاتی در اشکال چهار ضلعی ، مثلثی  و گرد بصورت تمام شیشه ای یا قاب دار میباشد، ساعتهای دیواری قابلیت چاپ دیجیتال در داخل صفحه را دارند و در واقع شما کل صفحه داخل ساعت را میتوانید طراحی کنید، در ساعت های دیواری از موتور های استپ دار و روان گرد استفاده میگردد.

ساعت دیواری در کرج

ساک تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی یکی از پر مصرف ترین اقلام تبلیغاتی می باشد،میتوان گفت که یکی از ملزومات هر برندی میباشد. این ساک دستی در انواع مختلفی از نظر نوع جنس می باشد که شامل ساک دستی پارچه ای، ساک دستی سوزنی ،ساک پرسی، ساک دستی برزنتی یا ساک دستی واتر و ساک دستی مقوایی یا کاغذی می باشد.
ساک های تبلیغاتی در سایز و رنگ های مختلف قابل عرضه هستند که میتوانید برند یا اطلاعات کسب و کار خود را روی ساک های پارچه ای چاپ کنید .

ساک تبلیغاتی ارزان در کرج

فلش تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی (Flash Memory) یا اختصارا فلش تبلیغاتی یکی از فناوریهای بسیار کاربردی و مفید در چند سال اخیر بوده که بسیار مورد نیاز افراد قرار گرفته. با توجه به استفاده روزمره افراد از این ابزار، یکی از بهترین گزینه های هدایای تبلیغاتی خاص طی چندین سال گذشته بوده و بسیار مورد استقبال دریافت کنندگان این هدیه واقع شده است.

بادکنک تبلیغاتی

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی که میتوانید در مراسم ها از جمله سمینار ها ، همایش ها ، جشن ها و غیره اسفاده کنید بادکنک تبلیغاتی میباشد ، که علاوه بر زیبا و جلوه دادن به مراسم شما نیتوانید با چاپ برند خود بر روی بادکنک تبلیغاتی هم به عنوان تبلیغات استفاده کنید هم به عنوان تزیین و تبلیغات خود.

خودکار تبلیغاتی

 بهترین و ارزانترین هدایای تبلیغاتی که برای هر شرکتی مناسب است، خودکار تبلیغاتی و تقویم جیبی می باشد اما شرکت های بزرگ برای معرفی محصولات خود ، کالاهای خود را به عنوان هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه ها و همایش ها به عنوان هدیه یا اشانتیون به عموم مردم می دهند.هم چنین زمانی که شرکت‌های مختلف برای اولین بار از محصولی تازه رونمایی می‌کنند، معمولا نمونه‌هایی از محصول را به طور رایگان در اختیار مشتریان قرار میدهند.

خودکار تبلیغاتی ارزان در کرج

با تمام‌ این آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات