چاپ استیکر یا چاپ وینیل متریال نازکی است از جنس pvc که پشت آن چسب‌دار می‌باشد، ضد آب و قابل شستشو است و مقاومت بالایی در برابر پارگی دارد. متریال استیکر ، به دلیل فرم برچسبی و ویژگی نصب راحت بر روی سطوح مختلف به‌خصوص شیشه، امروزه در انواع مختلف کاربرد فراوانی در تبلیغات دارد. استفاده از چسب مقاوم و جوهر مناسب در چاپ استیکر موضوعی بسیار مهم می باشد که در هر مکان و هر کاربردی چاپ استیکر مرغوب بتواند تبلیغاتی قوی برای شغل شما باشد.
چاپ استیکر در ابعاد و طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در چاپ داخلی و همچنین سطوح فضای بیرونی کاربرد فراوان دارد.

انواع متریال چاپ استیکر:

  • چسب موقت
  • کاترپلاتر
  • براق
  • چسب دائمی
  • شیشه‌ای مات
  • شیری مات

سطوح قابل نصب و مناسب برای چاپ استیکر:

  • شیشه
  • چوب (MDF)
  • پلاستیک
  • گچ
  • و غیره…

برای افزایش مقاومت استیکر در برابر سایش و خش و بالا بردن دوام و پایداری آن در چاپ استیکر از روکش لمینت گرم و سرد بر روی آن استفاده می شود.
چاپ استیکر کاربرد تبلیغی و تزیینی و گاه هر دو را باهم دارد. کاربرد تبلیغی برای نمایش لوگو و خدمات فروش یک محصول است که روی دیوارها و سطوح شیشه‌ای ویترین‌ها، شیشه اتوبوس و ماشین های باربری و دیگر نقاط در نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها، پاساژها و مراکز تجاری به کار می‌رود. و کاربرد تزیینی آن در دکوراسیون فضاهای اداری و تجاری، غرفه‌های نمایشگاهی، اتاق‌های نشیمن معابر پربازدید و همچنین فضاهای خصوصی خانه مثل تزیینات آشپزخانه اتاق‌خواب و… است.
چاپ استیکر در ابعاد و انداره های مختلف، تنوع رنگی و کیفیت جوهر در چاپ استیکر و قابلیت نصب بر روی تمام سطوح با ماندگاری های متفاوت قابل اجرا می باشد. برای چسباندن استیکر قبل از هر چیز سطح مورد نظر باید کاملاً تمیز گردد. سطح را به مخلوط “آب و مایع ظرفشویی” آغشته کرده که هم از ایجاد حباب های احتمالی جلوگیری گردد و هم استیکر به راحتی روی سطح جا به جا شود. در مرحله بعد آب زیر استیکر را با کاردک خالی می کنیم و منتظر خشک شدن استیکر می مانیم.

چاپ استیکر چیست

چاپ استیکر روی ماشین

چاپ استیکر روی ماشین های پخش جدانشدنی از تبلیغات برای صاحبین مشاغل، تولید کنندگان و پخش کنندگان میباشد،که مواد غذایی چشم گیر ترین آنهاست. و اینکار به صورت کاملاً حرفه ای از چاپ استیکر تا نصب آن روی ماشین از اندازه گیری، زیر سازی تا مرحله چاپ و اجرا باید صورت گیرد.

برای چاپ استیکر روی ماشین  نیاز به گرفتن مجوز از سازمان زیباسازی و همچنین پلیس راهور میباشد.

برای چاپ استیکر روی ماشین میبایستی مسئله نوع رنگها و نوع استیکر مورد استفاده در چاپ مورد توجه قرار گیرد چرا که ماشین های پخش نیز همانند اتوبوسها تقریباً هفته ای یک بار نیاز به کارواش دارند و اگر متریال استیکر یا جوهر مصرفی آنها از نوع مرغوب نباشد و قالباً چاپ استیکر ضعیف باشد رنگ آنها خیلی زود پاک میشود.

چاپ استیکر روی شیشه فروشگاه ها

از کاربردهای چاپ استیکر برای توليدكنندگان محصولات غذائی و غیره در سالهای گذشته “استفاده صحیح تبلیغاتی از فضاها”یی است که به ذهن کمتر کسی خطور میکند،  چاپ و تبليغات روی شيشه سوپرمارکتها و مراکز خرید و… یکی از نوآوري هائی است كه در نوع خود عالی و بی نظير است و به توليد كنندگان این اجازه را ميدهد كه تبليغاتی وسيع و گسترده و در عین حال بسيار كم هزينه را داشته باشند، اين نوع تبليغات بسيار وسيع و تاثير گذار و رابطه نزديكی با مخاطبين دارد چرا که مخاطبین که همان خریداران محصولات هستند در ابتدای ورود این نوع تبلیغ را میبینند و تاثیر آن را می پذیرند.

اين نوع تبليغ از لحاظ هزينه بسيار پايين و از لحاظ گستره ديد بسيار وسيع مي باشد چرا که هیچ محدودیتی  برای آن وجود ندارد، برخی از شهرستانهای کوچک یا روستاها فاقد فضای تبلیغی یا بیلبورد می باشند و عملاً نیز هزینه کردن های بالا در چنین جاهایی بازدهی زیادی نخواهد داشت ولی در هر شهرستان یا روستا هم شما مغازه ای پیدا میکنید که تبلیغات خود را به نحوی که شایسته آن هستید روی شیشه آنها بچسبانید. در نتیجه در کنار تبلیغات میدانی دیگر مثل بیلبورد و کاتالوگ چاپ استیکر برای محصول و شغل شما ابزاری مناسب، کاربردی و بسیار گیرا می باشد.

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله طراحی و‌ چاپ استیکر در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده چرا که معتقدیم برای تاثیر گذاری تبلیغات ،برای جذب مشتری ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر بیاید. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نظرات