اگر به دنبال چاپ ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین و عالی ترین تجربه چاپ ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد چاپ ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

ساک دستی پارچه ای چیست و چه کاربردی دارد:

ساک دستی پارچه ای برای آسان کردن حمل کالای خریداری شده برای مشتری استفاده میشود. از دیگر مزایای ساک دستی سوزنی میتوان استفاده از جنبه تبلیغاتی آن نام برد. چاپ ساک دستی پارچه ای به وسیله چاپ سیلک اسکرین انجام میگیرد. قیمت ساک دستی پارچه ای نسبت به سایز و جنس و گراماژ ساک دستی متغیر می باشد . گراماژ ساک دستی بصورت ۶۰ گرم و ۹۰ گرم تعریف میشود. ساک دستی ۹۰ گرمی توانایی حمل کالاهای سنگین را دارد و برای حمل کالاهایی که بصورت جعبه هستند و چند بعد دارند از ساک دستی بصورت کاست دار استفاده می شود.

از طرفی دیگر شاید تبلیغ آن شرکت روی اون ساک دستی پارچه ای چاپ شده باشه ولی شما از خریده خودتان خوشحالید با اینکه میدونید با حمل آن ساک دستی دارید تبلیغ آن شرکت یا گروه چاپی و تبلیغاتی را انجام میدید، ولی حاضرید نه تنها اون جنس را بلکه جنس های دیگره دیگه هم که از آن شرکت خرید نکردید را، برای حمل و نقلشون از آن ساک دستی تبلیغاتی یا شاپینگ بگ استفاده کنید . ساک دستی های پارچه ای با توجه به کیفیت ماندگاری بالایی که دارند جایگزین ساک های دستی کاغذی می گردند. به همین سبب امروزه بیشترین تبلیغات را شرکت ها بر روی ساک های دستی پارچه ای می گذارند تا بصورت متحرک برند و نام شرکتشان را در معرض دید بسیاری از بازدید کنندگان قرار دهند . بهار گیفت با استفاده از دستگاه های روز دنیا و توانایی تولید بالایی که دارد در کمترین زمان ممکن میتواند پاسخ گوی بسیاری از مشتریان خود باشد .

خصوصیات ساک دستی پارچه ای:

ساک دستی سوزنی یکی از هدایای تبلیغاتی می باشد که در سایزها و رنگ های مختلف تولید و به مشتریان عرضه می گردد و دارای قابلیت چاپ با کیفیت و رنگ های مورد پسند شما حتی طلایی و نقره ای می باشد. ساک دستی سوزنی اغلب در دو گرماژ ۶۰ و ۹۰ گرم با دو مدل دسته موزی و دسته بندی به بازاز عرضه می گردد. دسته ی این نوع ساک دستی هنگام تولید روی آن نصب می شود و دیگر نیازی نیست مشتریان برای نصب دسته ها زحمتی را متقبل شوند. با تبلیغ شرکت یا فروشگاه شما روی ساک دستی باعث می شود که با کمترین هزینه، بیلبوردی از تبلیغات شما در سطح شهر قابل حرکت باشد و مورد نمایش قرار گیرد. تفاوت ساک دستی سوزنی و نایلون در این می باشد که ساک دستی دوام بیشتری دارد ولی نایلون بعد از مدتی مچاله می شود و دیگر قابل استفاده نمی باشد. شما می توانید لوگو و یا برند خود را با رنگ های دلخواه و رنگ سازمانی خودتان توسط چاپ سیلک اسکرین روی ساک دستی مورد استفاده و انتخابیتان چاپ نمایید. این نوع ساک دستی ها را می توانید در نمایشگاه ها، کنفرانس ها، سمینارها استفاده نمایید و هدایای تبلیغاتی مرد نظر را در آن قرار دهید و به مراجعه کنندگان هدیه دهید، یا می توان از آ ن در فروشگاه ها برای قرار دادن محصول خود در آن استفاده نمایید و به مشتری تحویل دهید.

 

چاپ ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله چاپ ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

div>

نظرات